Millä peitätte tummat silmänaluset?
Olen tosi vaalea iholtani, joten tummat silmänaluset häiritsevät minua todella paljon. En oikeasti kohta enää kehtaa ilmaantua työpaikalle kun silmäni näyttää siltä kuin niihin olisi lyöty. Millä te peitätte teidän tummat silmänaluset? Osaisko joku neuvoa? Vai onko jotain kotikonsteja mitä vois kokeilla?
Kommentit (583)
No jopas jotakin. Päästiin vielä yhtaikaa tänne varvihyllylle. Levätään hetken ennen..
itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )
Liiiiiiigaliiiiiiiiiiisooooooooiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaa pyhäää kaaaannnabiiiiis
Kaikki eivät näytä ymmärtävän suomenkieltä.
Opettele käyttämään välimerkkejä
Nostetaan että saataisiin lisää näitä teidän mahtavia ideoita
VIINA ON VIINAA VIISASTEN AIVOILLE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joe Blasco sellainen nappi, on tosi riittoisa.
Joe Blascon tuotteet on kieltämättä peittämiä, mutta näyttää varmaan vähän hullunkuriselta pellehermanni -lookilta, jos sulla on meikatut silmänaluset, mutta muuten olet ilman vahvaa meikkiä.
Olen itsekin viime vuodet käyttänyt tuota Joe Blascoa ja tuo silmänalusien peittely(-yritys) on ainoa meikkaaminen mitä harrastan ylipäätään. Ja oikeassa olet, ei sillä pelkällä peitevoiteella mitenkään saa luonnollista lookia. Joko sitä laittaa niin vähän, että tummansininen hieman vaalenee, tai sitten jos peittää, niin se peitevoide näyttää ihan luonnottomalta, kun muuta meikkiä ei ole.
Nyt olen luopunut yrityksistä peitellä niitä tummansinisiä silmänalusia. Johan olen niitä kohta 40 vuotta yrittänyt peitellä, yläasteelta asti. Ei miehetkään peittele tummia silmänalusiaan, joten miksi minun pitäisi? Olen nyt pokkana alkanut siedättää ympäristöä tummiin silmänalusiini. Ainakaan vielä ei ole kukaan tullut sanomaan päin naamaa, että onpa sinulla tummat silmänaluset.
Brändäysaikakauden ongelmia. Laita laitteet kiinni ja käy kävelyllä.
Huomaa että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi niin olisi jotain empatiaa.
VIINA on AINUT päihde JOTA IHMINEN TARVII