Millä peitätte tummat silmänaluset?
Olen tosi vaalea iholtani, joten tummat silmänaluset häiritsevät minua todella paljon. En oikeasti kohta enää kehtaa ilmaantua työpaikalle kun silmäni näyttää siltä kuin niihin olisi lyöty. Millä te peitätte teidän tummat silmänaluset? Osaisko joku neuvoa? Vai onko jotain kotikonsteja mitä vois kokeilla?
Kommentit (583)
Mikä sopisi hyvin kuivaihoiselle? Silmäluomet hilseilevät ja kutisevat helposti. Punoitusta.
Hyvä mieli on puolet terveydestä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se vanha sanonta mene: "silmät ovat ikkunat sieluun"? Taitaa nuo tummat silmät olla merkki siitä että sisimmässäsi on jotain pahaa.
Kertoo vaan että olit hitaampi. Toinen ehti ensin, etulyönti on puoli voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sopisi hyvin kuivaihoiselle? Silmäluomet hilseilevät ja kutisevat helposti. Punoitusta.
Tuo voi olla allergiaa. Kannattaa olla jonkin aikaa ilman silmämeikkejä. Itse saan tuommoisia oireita Lumenen ripsareista ja rajauskynistä. En tiedä mikä ainesosa ärsyttää, koska muiden merkkien meikeistä ei tule mitään oireita.
Huh jotain joe blascoa kun laittaisi silmien alle herkölle iholle niin mitähän näyttää 😅 Itse en laita yhtään mitään meikkivoidetta silmänympärysiholle. Muualle kasvoihin kyllä. Mut ei kyllä ole tummia alusiakaan. N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo voi olla allergiaa. Kannattaa olla jonkin aikaa ilman silmämeikkejä. Itse saan tuommoisia oireita Lumenen ripsareista ja rajauskynistä. En tiedä mikä ainesosa ärsyttää, koska muiden merkkien meikeistä ei tule mitään oireita.
Joo. En paljon käytäkään silmämeikkiä tämän takia. Vain jotain peitevoidetta satunnaisesti. Mutta tosiaan etsin jotain hyvin kuivalle ja herkälle iholle tarkoitettua.
En muuten varmastikaan mene huomenna töihin!
Mihin kohdin laitatte valokynää tai peitevoidetta ? Ei liikaa jotta ei tule mitään panda silmiä.
En millään. Se on ihan luonnollinen asia.
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
Vanha koira ei oppi uusia temppuja
Katso tubesta ohjeta miten peität ne, löytyy joka lähtöön ja eri merkkejä.
Hulkkojen suvussa on vaan uimaristeja ja kitaristeja. Höhöhö.
Ystävät hyvät rauhoittukaaa ja lopettakaa minun alapeukuttaminen
Minusta tuossa pitäisi olla vähän tilannetajua:
Yhh miten epäviehättävältä sä vaikutat :/.