Rukouksiini lauhasta talvisäästä on vastattu, haluatko kysyä jotain?
Paljonhan mukavampi tämä on kuin -30 ja sähköt poikki.
Kommentit (49)
Mä myös nautin näistä keleistä, ei jäädy nenä päähän ja pääsee fillarilla kulkemaan, sulat tiet. Jes :)
Vierailija kirjoitti:
Mille instanssille rukous oli suunnattu?
Aku Ankkalle
Mikä saadaan kun lasketaan kaikkien klassisten liikeratojen vaikutuksen eksponenttien integraalin neliömoduuli, kerrotaan se imaginääriyksiköllä ja jaetaan Planckin vakiolla?
Vierailija kirjoitti:
Vuosisatojen ajan on aina ollut silloin-tällöin leutoja talvia. Rukoilitko sinä silloinkin?
Sillon rukoili esi-isät. Ja sillon ei tod. ollu sähköjä.
TOTUUS PALJASTUU eläville olennoille SIINÄ MÄÄRIN, KUIN NE VOIVAT HAVAITA SEN PAIKAN, AJAN JA OLOSUHTEIDEN MUKAAN.
Ihmisen usko on sitä, mitä hänen tietoisuuden tasonsa on tiettynä ajankohtana. Se on kuin luokat koulussa. Yliopistonopettaja ei halveksi peruskoulun opettajaa, koska lapsi ei voi heti mennä yliopistoon jne.
Eri uskonnot on tarkoitettu eri kehitysvaiheessa oleville ihmisille. Jos esimerkiksi lähetyssaarnaaja menee saarnaamaan niille, jotka syövät ihmislihaa, hän ei voi heti kertoa koko totuutta, koska he eivät ota sitä vastaan. Sitten seuraa taso ylöspäin jne. jne.
Myöskään kristinuskossa Jeesus ei myöskään kertonut koko tarinaa, koska häntä ei olisi ymmärretty oikein. Raamatussa (Joh. 16 - Raamattu 1992 (KR92) - RAAMATTU.FI)
on teksti, jossa sanotaan:
"Minulla on teille vielä paljon muuta sanottavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan".
minun rukouksiini 40 asteen pakkasesta ei ole vastattu. onko jumalassani jotain vikaa? onko sinun jumalasi parempi? mitä palveluntarjoajaa sinä käytät?
Fundamentalistinen pelastususkonto jakaa maailman kahteen leiriin - paholaisen ohjaamiin uskottomiin ja oikeauskoisiin kristittyihin.
Sinuako tästä paskakelistä saa siis kiittää? On hyvä ja pistää uuden anomuksen menemään semmoisesta kivasta pikkupakkasesta. Tämmöistä kestä Erkkikään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä saadaan kun lasketaan kaikkien klassisten liikeratojen vaikutuksen eksponenttien integraalin neliömoduuli, kerrotaan se imaginääriyksiköllä ja jaetaan Planckin vakiolla?
ChatGPT:n mukaan saat Classinen liikeratojen kuvausprobabiliteetin. Valita sinne jos meni väärin.
Rukoilen joka ilta että tässä talossa,jossa parveketupakointi kieto.Vanhempi nainen osisi tulkita koskee myös häntä ja painusi pihalle tupakalle missä mutkin ovat.Sama ostaisi laadukasta kissan hiekaa,muistaisi pestä kissanhiekka astian ja vaihtaa sen hiekan sänölisesti,ettei keskuilmastoinin kautta tule muiden kylpyhuoneisin kissan kusen hajut/ tai sen postilukusta silloin tällöin kun kaljaotelee raha päivinään..Senkin että parveket ei ole roskien säilytyspaikka.Karmeat lemut,kun roskapussi parvekeella kesäsin ja siellä ne kissan paskat haisee muovipussissa. Ei kuullu viellä rukousta kukaan.Miksi?
Rukouksen ainoana tarkoituksena tulisi olla — pyytää antaumuksellista omistautumista Jumalalle. Mutta jos meillä on suuria vaikeuksia, on myös luonnollista kääntyä Jumalan puoleen, jotta hän poistaisi vaikeutemme, jos mahdollistaa. Mutta pyyntö on ensisijaisesti antaumuksen pyyntö.
Kiitos rukouksestasi. Nyt on sopiva talvikeli.
Oletko myös rukoillut sodan loppumista ja maailmanrauhaa. Pitäisikö meidän yllättyä siitä, ettei se ei ole vielä saapunut? Vai onko tärkeämpää, että olet itse lämpimänä, mitäs sinä sodasta, kunhan itse et kärsi.