Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sheivaamisesta aina punaiset näpyt? Kellä kokemusta ja oletko löytänyt paremman keinon karvojen poistoon?

Vierailija
17.11.2006 |

Olen siis ns. karvainen nainen eli poistettavaa löytyy suht. paljon tuolta bikinirajoilta. En tavoittele posliinia, mutta tykkäisin mieluummin pienestä, siististä karvoituksesta. Veetin karvanpoistoaineet eivät ole auttaneet. En halua neuvoja niiltä, joilla ei ole koskaan ollutkaan näppyläongelmaa. Uusin sheivaamisessa käytettävää terää usein ja käytän gilleten geeliä. Pinseteillä en ala karvoja nyppimään, tuhoton homma ja en kestäisi sitä. Lisäksi karvat kasvavat nopeasti. Esim. kainalokarvat sheivaan joka toinen päivä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, mutta sheivaaminen ei.

Kainaloita ja jalkoja voin kyllä sheivata.

Vierailija
2/17 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nypin karvat pinsetillä bikinirajasta yksitellen. Ei tuu näppyjä. Nyt olen suunnitellut siirtyväni niihin vahaliuskoihin joita en ole aiemmin uskaltanut kokeilla, koska mulla on niitä karvoja paljon, ja ne on paksuja. Mutta nyppimiseen totuttuaan karvat irtoavat nyt heposti ja kivuttomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa sheivaamisen jälkeen desinfiointiainetta (itselläni on sitä lapsille tarkoitettua joka ei kirvele) ja tämä todella auttaa.

Vierailija
4/17 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso homma se on joten lasten tultua nypittävä alue pienentynyt ja pienentynyt...

Vierailija
5/17 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

desinfiointiainetta. Jos se ei auta niin ehkä sit otan ne pinsetit käyttäöön käytän yhden illan karvojen poistoon. Kuinkahan nopeesti nyppimisen jälkeen karvat kasvavat uudestaan? Kuinka usein te nypitte, viikottain?

Vierailija
6/17 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vähintään viikoittain joudun nyppimään, ehkä useamminkin jos haluan siistinä pysyä.

Vierailija
7/17 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ne ei ole ne samat karvat jotka tunkee sänkeen vaan tupethan on eri vaiheissa kasvua. Viikottain voi olla ihan hyvä aikataulu nyppiä pois kasvaneet.

Mulle muuten tuli aluksi myös nyppimisestä näppyjä ja etenkin sisäänkasvaneita kipeitä, joissa siis karva sisällä joka kiertyi sinne ihon väliin. Mulla kans tota jouhiosastoa. Ajan kanssa sitten parani eikä niitä enää tule.

t: aiemmin vastannut, mikähän oli numero

Vierailija
8/17 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siis ensin leikata ne karvat saksilla aika lyhyiksi,

jotka pitäisi poistaa. (Itse muotoilen sopivan alueen pikkuisilla

kynsisaksilla.)

Veeti Bikini-tahna pitää saada vaikuttamaan ihan karvan

juureen (onko se karvatuppi vai mikä?). Jos karvoitus on

kovin runsasta ja tuuheaa, niin ainetta ei saa iholle asti

ilman ensin tehtyä karvojen lyhennysleikkausta.

Vaikutusaikana kannattaa paketin mukana tulevalla

muovilastalla tasoitella ja siirrellä tahnaa edestakaisin, jotta

aine pääsee vaikuttamaan joka kohtaan. Vaikutusajan

jälkeen tahna huuhdotaan pois, ja iholle levitetään paketin

mukana tuleva rauhoittava voide.

Vierailija
9/17 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että olet yrittänyt olla siinä oikeen tarkka, mutta silti kerron, koska itsekkin olin tarkka(mutten riittävän).

Vierailija
10/17 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mitään vastaavia " kemikaaleja" .

Mulla toimii jotenkin yhdistelmä gilleten " partavaahto" + höylä ja desiaine. Silti tulee näppyjä. Onneks mä olen vähäkarvainen, eli en joudu kovin paljoa ajelemaan.

Vierailija
11/17 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt enää mitään pidempiä " kasvutaukoja" ja ilmeisti iho jotenkin tottui siihen. Aiemmin käytin myös desinfiointiaineita ja Bepanteniakin jotka olivat kyllä avuksi.

Vierailija
12/17 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä semmoisena kehdannut ihmisten ilmoille mennä. 5

Vierailija
13/17 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terällä olen joskus kokeillut, mutta siitä tuli aivan sairaasti näppylöitä ja kutina oli jotain aivan törkeää... Ledysheiverilla(vai mikä nyt onkaan) tai miehen partakoneen trimmeriosalla olen siis ajellut ja tulee oikein hyvää jälkeä ;)

Vierailija
14/17 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaan aina saksilla pisimmät, jos jostain syystä ovat päässeet rehottumaan. Lopuille apteekista ostettu nestemäinen tavissaippua (se puna-valkoinen pullo), naisille tarkoitettu kertakäyttöterä ja ajelun jälkeen " ilmakylpy" .

Vierailija
15/17 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sellainen härveli mikä vetää karvat pois. On nopea ja kätevä. Esim. säärikarvat kun vetelee parin viikon välein niin pysyvät jalat siisteinä. Toimii myös bikiniraja-alueelle.

Aluksi tekee vähän kipeää mutta sitten kun saa kerran nyhdettyä karvat, siistiminen on paljon helpompaa. Ja ajan mittaan karvat eivät kasva niin paksuina takaisin. Aluksi käsittelyn jälkeen iho voi vähän punoittaa mutta se ei kestä kauan.

Vierailija
16/17 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevaisuudessa koskisi juuri lainkaan. t. se karvainen joka ajelee myötäkarvaan.. :)

Vierailija
17/17 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat teen kerran viikossa, ja kaikki pois tyyliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme