Miksi melkein kaikki on nykyään tatuoituja?
Useimmilla on vielä joku äärettömän ruma tatuointi.
Kommentit (64)
Aikoinaan tatuoinneilla ja lävistyksillä oli jokin merkitys ja ne kertoivat jotain henkilöstä. Nykyisin kaikenmaailman liimanhaistelijoilla on kaulat tatuointeja täynnä ja kilo rautaa naamassa eikä ne kerro kuin henkilön typeryydestä.
Minulla ei ole yhtäkään, eikä tule. Tosin mulle on ihan ok, jos jotkut haluavat sellaisen itselleen ottaa.
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä
Ei löydy konservatiivisilta aloilta tai nörteiltä tatuointeja. Alemman sosiaaliluokan juttu yhä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Soidinmenojahan ne tatskatkin-ainakin miehillä. Kun se pieni pahismaisuuden tuntu - no, naiset tiedätte kyllä.
Nössö mies ei kyllä muuttu pahiksen tuntuiseksi tatskoilla. Lähinnä näyttää koomiselta ja nololta eikä yhtään lisää miehen vetovoimaa. Näitä miehiä on nykyään paljon.
1700- luvulla seurapiirinaisilla varsinkin oli tapana pyörtyillä. Kyllä he pyörtyilivätkin ihan oikeasti.
Tänä päivänä osa naisista kulkee lähes perse paljaana marketeissa.
Lienee nykyajan vastaava ilmiö.
Sellaisilla 18+ pintaliitäjillä on melkein kaikilla nykyään käsivarret musteen peitossa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on lampaita. Tiktokit ja muu syöpä täynnä tatuoituja ääliöitä niin pitäähän sitä sellainen itsekin hommata, ettei putoa muodin kyydistä.
Juu ja turboankkahuulet suihinotto fantasiana miehille ja kaikki ovat treenanneet myös anaalia 30cm perseentuhoajalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole yhtään tatuointia eikä myöskään tule. Sitä paitsi ne ovat kaikkein karmeimman näköisiä ikääntyneessä, veltossa kropassa.
Joo, jos on jo nyt vaikeaa saada vanhuspuolelle työntekijöitä niin tulevaisuudessa sinne ei mene kuin vain näkövammaiset töihin!
Ylisheivattu iho näyttää varmaan liian alastomalta: täytyy saada jotain väriä siihin, elikkä maalataan kuvia. Myöskin monella on aika paljon pinta-alaa ja ja kalpea iho, ja kun Suomesta saa paperia hakien hakea niin aika vastustamaton kiusaus toteuttaa itseään ihoonsa
Mulla on oikeessa käsivarressa hakaristi ja vasemmassa "Äiti"
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy konservatiivisilta aloilta tai nörteiltä tatuointeja. Alemman sosiaaliluokan juttu yhä edelleen.
En tupakoi, luen kirjoja.. ja olen tatuoitu. Toisessa reidessäni on Hopeanuoli (kasarilapset tietää)ja tarkoitus jatkaa samalla teemalla koko jalka täyteen.
En ole huomannut. Toisaalta, en tuijota muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
1700- luvulla seurapiirinaisilla varsinkin oli tapana pyörtyillä. Kyllä he pyörtyilivätkin ihan oikeasti.
Tänä päivänä osa naisista kulkee lähes perse paljaana marketeissa.
Lienee nykyajan vastaava ilmiö.
1700-luvulla liivit ja korsetit yläluokan naisilla niin tiukat ettei veri kunnolla kiertänyt ja siksi pyörtyivät vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Osalla kasvoissa, ei tarvi tuijottaa huomatakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla kasvoissa, ei tarvi tuijottaa huomatakseen.
En ole huomannut. Varmaan asun paremmalla alueella kuin palstan mammat.
Soidinmenojahan ne tatskatkin-ainakin miehillä. Kun se pieni pahismaisuuden tuntu - no, naiset tiedätte kyllä.