Kahvi on nykyään niin kallista ja uhkaa loppua
Mitä meinaatte juoda kun kahvi loppuu kaupoista? Ja miten kahvi on nykyään niin hirveän kallista kun hinta on melkein tuplaantunut. Palkka se vain kuitenkin pysyy aina ennallaan...
Kommentit (1001)
No antaa sitte olla.. ei kukaan mua ymmärrä. Moi
kato tuolla menee yks kassialma
Pinta on vain pintaa... Et voi koskaan täysin tietää mitä sen kaiken pintakiillon alla muhii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikalla kahvirinki johon kaikki joutuu viemään omalla vuorollaan kahvipaketin. Onkohan sen muuten pakko olla aina se sama juhlamokka vai voiko ostaa jotain erikoisempaa?
Siis joudutte ostamaan työpaikalle omat kahvit? Onko naisvaltaisilla aloilla oikeasti tuollaista?
Kyllä on. Myös kahvimaito piti ostaa omilla rahoilla ja meillä oli pienet palkat. Siellä oli aika pitkään naisenemmistö, mutta sitten sinne ilmestyi myös miehiä. Yksi pomo (mies) tarjosi meidän ostamaamme kahvia talossa vieraileville ulkopuolisille ryhmille, kun heidän palaverinsa oli loppunut. Joku huomasi sen sattumalta ja siitä tuli sanomista. Yksi hyväpalkkainen kollega käytti "vahingossa" toisten ostamaa kahvia ja maitoa. Vielä oli joku, joka kiemurteli irti omasta vuorostaan melkein joka kerta, kun hänhän oli ollut lomalla tai joku muu selitys.
Tuli tästä mieleen sohvakäärmeen synty
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Korvatkaa aloituksen 1 sana pierulla (nauru varoitus)
Jannu skodaa kopiksilla helmee!
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
Ystävät hyvät rauhoittukaaa ja lopettakaa minun alapeukuttaminen
Vierailija kirjoitti:
Ei kahvi lopu, maailmanmarkkinahinnatkin ovat laskussa !
Keskusliikkeet (lue kauppiaat) ei vaan pudota hintaa, kun se on saatu hilattua korkealle.
Kuka hullu täällä taas vastailee mitä sattuu?