Kahvi on nykyään niin kallista ja uhkaa loppua
Mitä meinaatte juoda kun kahvi loppuu kaupoista? Ja miten kahvi on nykyään niin hirveän kallista kun hinta on melkein tuplaantunut. Palkka se vain kuitenkin pysyy aina ennallaan...
Kommentit (1001)
Lidlissä Arvid Norqvist Frankrost-kahvi 5,49 e/pkt. Pakkoko on käydä riistohintaisissa duopolihalleissa, joissa joku kaupan oman merkin sahanpurulla jatkettu kura maksaa 7 e/pkt ja kunnon kahvi on lukollisessa vitriinissä vain katseltavana?
Mihin se kahvi nyt olisi loppumassa? Eikös Brasiliassa ollut hyvä sato tänä vuonna? (hintojen pitäisi tippua mutta ahne kauppa ei laske)
Vierailija kirjoitti:
Mihin se kahvi nyt olisi loppumassa? Eikös Brasiliassa ollut hyvä sato tänä vuonna? (hintojen pitäisi tippua mutta ahne kauppa ei laske)
Pari kahvia on halventuneet 50 senttiä.
Saludo paketti S-marketissa 2,99, melkeen ilmaista.
Hei jippe taasko sul on baaze ylähuules!
Hienoa pojat jatkakaa samaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Ja se kahvin ryystäminen, kurttunaama.
Vierailija kirjoitti:
En juo kahvia
En minäkään. Kukaan normaali halua addiktoitua tuollaiseen myrkkyyn.
Ennen pitkää loppuu hyväuskoiset höynäytettävät kesken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikalla vain Juhlamokkaa jota en kyllä itse osta millään hinnalla sillä se vain närästää ja maistuu kakalta. Yöks.
Mitä kahvipapuja te suosittelette? Minun kahvikokemus on extra kahvi + juhlamokka?
Googleta niin löytyy hyviä kahvipapuja. Itse olen kokeillut paria tuolta listalta ja kaikki on ollut tosi hyviä https://yleiskone.com/kahvipaputesti-testissa-10-parasta-kahvipapua/
Brasialialainen kahvi on parempaa kuin italialainen
Vierailija kirjoitti:
Kahvi on luksusresurssi Afrikasta eikä se kuulu suomalaisten elimistöön millään tavalla. Se vain kiihdyttää tarpeettomasti elimistöä ja aiheuttaa unettomuutta ja muita psykologisia ongelmia.
Niinpä ja suomalaiset addiktoituvat kaikkeen mikä nousee päähän. Eivätkö he tajua käytöstään kofeiinipäissään tai vieroitusoireissa.
Luepa Raamatusta Ilmestyskirjan 13.luku.
Mihin katosi Antti Hanhivaara?
Hyi olkoon oksettavaa.