Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvi on nykyään niin kallista ja uhkaa loppua

Vierailija
24.01.2023 |

Mitä meinaatte juoda kun kahvi loppuu kaupoista? Ja miten kahvi on nykyään niin hirveän kallista kun hinta on melkein tuplaantunut. Palkka se vain kuitenkin pysyy aina ennallaan...

Kommentit (1001)

Vierailija
241/1001 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

namujengi :D

Vierailija
242/1001 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavaa selitystä mutta pointtini on että AV:lla vain arvaillaan millaisia olemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1001 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi törkeetä.

Vierailija
244/1001 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nescafe pikakahvi 3€, josta saa 50 kuppia kahvia. Kupillisen hinta 6 senttiä.

Vierailija
245/1001 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kallista toi nyt on?

Löfbergin kahvi maksaa n.6e

Kestää viikon.

Vierailija
246/1001 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni yöunet tästä ketjusta.

Vierailija
247/1001 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahviin menee noin 20e kuukaudessa,niin mitä te kitisette ??

Vierailija
248/1001 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi törkeetä.

Mikä on törkeetä ???

Vierailija
249/1001 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen vainoharhaisuus tuntuu häiritsevältä.

Vierailija
250/1001 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä salaliittoteoreetikkoja oikein kumpuaa?

Vierailija
251/1001 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa olla vammanen koska saan olla aito ja sellanen just ku haluan

Vierailija
252/1001 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on työpaikalla vain Juhlamokkaa jota en kyllä itse osta millään hinnalla sillä se vain närästää ja maistuu kakalta. Yöks.

Mitä kahvipapuja te suosittelette? Minun kahvikokemus on extra kahvi + juhlamokka?

Googleta niin löytyy hyviä kahvipapuja. Itse olen kokeillut paria tuolta listalta ja kaikki on ollut tosi hyviä https://yleiskone.com/kahvipaputesti-testissa-10-parasta-kahvipapua/

Peukku kahvipavuille. Juhlamokka aiheuttaa vain kauheaa närästystä ja sellaista "ei tee yhtään kahvia mieli" - oloa.

Hyvä. Jää vaaleapaahtoiset Juhlamokat meille, joilla maha sitä kestää, eikä tykätä palaneen makuisesta kahvista.

Vierailija
253/1001 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on työpaikalla vain Juhlamokkaa jota en kyllä itse osta millään hinnalla sillä se vain närästää ja maistuu kakalta. Yöks.

Mitä kahvipapuja te suosittelette? Minun kahvikokemus on extra kahvi + juhlamokka?

Haluaisin oikeasti tietää millä perusteella olette saaneet kyseisen viestin poistatettua.

Itse en saa poistatettua edes mitään asiattomuuksia tai rikolliseen toimintaan kannustavia viestejä?

Modet poistaa kaikki viestit jotka ilmiannetaan :D

Ei todellakaan poista.

t. ilmiantaja

Vierailija
254/1001 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta niin löytyy hyviä kahvipapuja. Itse olen kokeillut paria tuolta listalta ja kaikki on ollut tosi hyviä https://yleiskone.com/kahvipaputesti-testissa-10-parasta-kahvipapua/

Tuossa listalla ei ole mitään vaaleapaahtoisen kahvin ystäville.

Vierailija
255/1001 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peukku kahvipavuille. Juhlamokka aiheuttaa vain kauheaa närästystä ja sellaista "ei tee yhtään kahvia mieli" - oloa.

Hyvä. Jää vaaleapaahtoiset Juhlamokat meille, joilla maha sitä kestää, eikä tykätä palaneen makuisesta kahvista.

Juhlamokan paahto on jätetty raakaksi, joten siinä on parkkihappoa. Sitä ei kestä kenenkään maha. Sitäpaitsi avattu paketti haisee hiiren kuselle.

Vierailija
256/1001 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kallista toi nyt on?

Löfbergin kahvi maksaa n.6e

Kestää viikon.

Hyhhyh, just maailman äklöin kahvi Saludon & Costarican kanssa.

Vierailija
257/1001 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhlamokan paahto on jätetty raakaksi, joten siinä on parkkihappoa. Sitä ei kestä kenenkään maha. Sitäpaitsi avattu paketti haisee hiiren kuselle.

Vaalea Juhla Mokka onkin ku luirua kusta.

Meilläpä juodaan tumma paahtoa.

258/1001 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korviketta kofeiinitabletilla.

Ihan narkkimeininkiä.

259/1001 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kofeiinitabuja saa apteekista. Ei se juoma niin kummoista ole, pääasia että saan kofeiinia addiktiooni.

Tähän sanotte että juotte kahvia vain sen hyvän maun vuoksi. Tässä totuus. Narkkarit.

Vierailija
260/1001 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo te olette aikuisia ihmisiä ratkokaa itse ongelmanne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme