Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikäs teitä naisia yllätti,kun tutustuitte ekan kerran kaluun...

Vierailija
24.01.2023 |

tai saitte sen sisäänne. Samankaltainen kysely tehty miehille..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetytti kun miehen terskan juuressa oli ihmeellisiä haavaumia ja jokunen rakkula. No selvisi sitten että hänellä on herpes ja se oli sattunut juuri sinä päivänä aktivoitumaan, eikä ollut kuulemma tiennyt siitä. Mene ja tiedä, mutta häivyin samantien.

Vierailija
2/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein mikään yllättänyt sinänsä, mutta menihän siinä vuosikausia, ennekuin sitä oppi käsittelemään, niin että siitä oli niinkuin toiselle iloa ; ) ja sitten, että niitä on todellakin niin erilaisia, eri kokoisia, näköisiä ja tuntuisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella yllättynyt siitä, miten märäksi mieskin saattaa kiihottuessaan tulla. Jo esileikin aikana miehen farkut olivat haarojen kohdalta aivan läpimärät. Tiesin kyllä, että peniksestä voi erittyä ns. touhutippoja, mutta en todellakaan tiennyt että sitä nestettä voi tulla niin paljon! Voin myöntää, että vähän söi fiiliksiä se että lakanat olivat jo ihan märät ennen kuin edes seksiin asti ehdittiin ja miehen penis oli ihan tahmainen ja haju oli aika hirveä... Luojan kiitos mies ei ollut suuseksiä vailla, siihen en olisi mitenkään pystynyt :D Tavallaan vähän harmitti miehen puolesta, koska eihän hän mitään asialle tietenkään voinut. Ainakin on liukastetta.

Vierailija
4/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin todella yllättynyt siitä, miten märäksi mieskin saattaa kiihottuessaan tulla. Jo esileikin aikana miehen farkut olivat haarojen kohdalta aivan läpimärät. Tiesin kyllä, että peniksestä voi erittyä ns. touhutippoja, mutta en todellakaan tiennyt että sitä nestettä voi tulla niin paljon! Voin myöntää, että vähän söi fiiliksiä se että lakanat olivat jo ihan märät ennen kuin edes seksiin asti ehdittiin ja miehen penis oli ihan tahmainen ja haju oli aika hirveä... Luojan kiitos mies ei ollut suuseksiä vailla, siihen en olisi mitenkään pystynyt :D Tavallaan vähän harmitti miehen puolesta, koska eihän hän mitään asialle tietenkään voinut. Ainakin on liukastetta.

???? Mitään muuta syytä en tuohon miehenä keksi, kuin että kaverilta on tullut eka satsi housuihin.

Vierailija
5/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???? Mitään muuta syytä en tuohon miehenä keksi, kuin että kaverilta on tullut eka satsi housuihin.

Onhan sekin mahdollista... Sitten kun vaatteet lähtivät päältä niin pistin merkille että tyypin penis ruiski nestettä vähän väliä aika reippaanlaisesti, sen takia siis nuo märät lakanat. Eli kai kyseessä kuitenkin oli nimenomaan nuo touhutipat, jos niitä tosin tuossa tapauksessa edes tipoiksi voi sanoa.

Vierailija
6/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se jännä ja silkkinen. Mutta yllätyin, kun luulin että taivas aukenee kun sen saa sisäänsä. No ei auennut, ja se oli siis pettymys, tietysti. Luulin ensin että olen jotenkin viallinen, myöhemmin tajusin että ihan normaali olen.

No itselle kyllä aukesi taivas kun sain kullia sisään. Ehkä olet saanut vääränkokoista.

Vierailija
7/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ruma se on. Ihana sisällä..

Vierailija
8/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että olisin ollut mitenkään yllättynyt, olinhan minä nähnyt niitä ennekin kuvissa tai videolla. Muistan vain että olin hermostunut ja seksi oli kivuliasta... joka sekin oli kai ihan arvattavissa ekalla kerralla.

Vierailija
9/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan se jännä ja silkkinen. Mutta yllätyin, kun luulin että taivas aukenee kun sen saa sisäänsä. No ei auennut, ja se oli siis pettymys, tietysti. Luulin ensin että olen jotenkin viallinen, myöhemmin tajusin että ihan normaali olen.

No itselle kyllä aukesi taivas kun sain kullia sisään. Ehkä olet saanut vääränkokoista.

Olen kyllä saanut elämässäni vaikka minkäkokoista, eikä se muuksi muutu. Seksi on muutoin aivan upeeta ja saan paljon orgasmeja, mutta en sillä kalulla, ainakaan pelkästään.

Olen aivan fine näin, ei mun tarvii saada muutoin, ja se sopii mun ihanalle miehelle myös.Hänelle osaan olla paras, niin hän sanoo.

Vierailija
10/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä saanut elämässäni vaikka minkäkokoista, eikä se muuksi muutu. Seksi on muutoin aivan upeeta ja saan paljon orgasmeja, mutta en sillä kalulla, ainakaan pelkästään.

Olen aivan fine näin, ei mun tarvii saada muutoin, ja se sopii mun ihanalle miehelle myös.Hänelle osaan olla paras, niin hän sanoo.

no yhdynnänhän voi jättää kokonaan väliin jos se ei tunnu hyvältä.

Vierailija
11/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no yhdynnänhän voi jättää kokonaan väliin jos se ei tunnu hyvältä.

Voi toki, mutta kyllähän se hyvältä tuntuu, vaikkei orgasmiin asti riitä.

Vierailija
12/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei kuulosta miltää touhutipoilta..

Vierailija
13/17 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onpas se niin pieni, luulin isommaksi.

Vierailija
14/17 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies oli nuorena todella märkä. Se oli mahtavaa.

Vierailija
15/17 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimen kovuus erektiossa vs. lepotila ja se kuinka paineella sperma syöksyy ulos.

Vierailija
16/17 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saunonut paljon itseäni pari vuotta vanhemman veljeni kanssa. Ensimmäisen kerran minua ihmetytti kuinka paljon penis kasvoi samassa iässä kun karvoituskin lisääntyi. Toisen kerran yllätyin kuinka paljon penis turpoaa erektiossa. Sen näin kun kerran kiusoittelin pesemällä pimpsaani näkyvästi. On myös ihan kiva vilkaista nykyään, kun terska on paljaana pesua varten. Katsoa saa, mutta ei koskea olemme sopineet.

Vierailija
17/17 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, ei se niin ihmeellinen ole.