Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kodissasi ollut joku kun olet itse matkoilla (talonvahti, lemmikinhoitaja tms.)

Vierailija
24.01.2023 |

Mistä tiedät, että he eivät riko tai sotke mitään?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli anoppi, joka oli kyylännyt vaatekaapitkin läpi. Toista kertaa ei tule.

Meillä kävi anoppi tyhjentämässä postilaatikon ja kastelemassa kukat. Kun tultiin takaisin, yöpöydän laatikossa ollut kondomipaketti oli nostettu pöydälle ja siihen oli liimattu pinkki tarralappu missä oli kysymys- ja huutomerkki. Ei mitään käsitystä mitä hän sillä tarkoitti, eikä ole tullut kysyttyä. Ei häntä kyllä ole toista kertaa pyydetty auttamaan.

Että "ettekö aio antaa minulle lapsenlapsia?!"

Toivottavasti ei pistellyt reikiä.

Vierailija
22/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Aivan mahtavaa oli asua pari viikkoa viihtyisässä talossa ihana lemmikki seurana. Ei olisi tullut mieleenikään penkoa tarpeettomasti paikkoja tai tehdä mitään muutakaan ikävää. Ehkä ihmiset vaistoavat keskimäärin aika hyvin kehen kannattaa luottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paha jos rikkoo kukkaruukun?

Vierailija
24/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako poikaystävän kutsua kylään? Vai onko oletus, että on erakkona viikkoja?

Vierailija
25/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies yleensä on kotona. Ja jos matkustetaan yhdessä, niin naapureille mainitaan, että ilmoittaisivat meille jos jotain on. Mutta useimmiten mies jää kotiin, kun minä ja lapsi reissataan.

Vierailija
26/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies yleensä on kotona. Ja jos matkustetaan yhdessä, niin naapureille mainitaan, että ilmoittaisivat meille jos jotain on. Mutta useimmiten mies jää kotiin, kun minä ja lapsi reissataan.

Kotimies :D

Vierailija
27/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako poikaystävän kutsua kylään? Vai onko oletus, että on erakkona viikkoja?

Jos peset lakanat.

Vierailija
28/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, miten niin?

Vierailija
29/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen perheen kodissa olen ollut monet kerrat koiran kaverina ja talonvahtina heidän lomamatkan ajan. Vietän koiran kanssa paljon aikaa ulkona, muuten teen samaa kuin kotonakin. Etätöitä, opiskelua, syön, nukun, käyn kaupassa, käyn saunassa jne. Ei ole koskaan sattunut mitään. Ei ole tapana sotkea missään, eikä rikkoa paikkoja. 

Sisko tulee meille kissan kaveriksi kun me lähdemme matkalle. Hyvin sujuu kaikki. 

Vierailija
30/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttava toi avaimilla salaa sukulaisen sotkemaan, mm. penkoi vaatekappia etsi rahaa, siirsi kirjahyllyn kirjat vaatekaappiin ja jäi kiinni, heitteli karkkipapereita. 

Vierailija
31/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona turvakamerat niin näen ketä tulee.

Vierailija
32/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakuvaaminen on rikos.

Vierailija
33/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kissanhoitajapesti naapurin miehellä viikon ajan meidän kissaa ruokkimassa jne.

Jouduin käymään kesken lomaviikon kotona. Menin kotiin, niin tämä naapurin ukko oli yläkerrassa meidän makuuhuoneessa jonkun tuttavansa kanssa tutkimassa nurkkia.

Olin ihan haavi auki, enkä kehdannut kysyä, että kuka tuo on, ja mitä se mun makkarissa tekee.

Vierailija
34/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko itse olleet hoitajina tai vahteina? Mitä teette siellä vieraassa talossa?

Ostan paljon ruokaa ja tilaan Woltista niin ei tarvitse poistua mihinkään. Makaan sohvalla, palstailen, katson telkkua ja suoratoistoja, luen, kuuntelen äänikirjoja, kokkaan.

Vierailija
35/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohva haisee sitten vieraalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi