Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heittokimppu häissä "väärälle" ihmiselle

Vierailija
24.01.2023 |

Vähän aikaa sitten olin häissä, jossa perinteen mukaisesti kerättiin naimattomat naiset laumaan ja morsian (selin kääntyneenä) heitti kukkakimpun. Vilkaisi ennen heittoaan taakseen, ilmeisesi yritti osuttaa tietylle henkilölle. Minä sitten satuin saamaan sen kimpun kun olin siinä vieressä, ja tuo nainen yritti repiä kimpun käsistäni että kukanpalat vaan sinkoili. Morsian ja kimputta jäänyt ihminen olivat sitten nyrpeitä ja epäkohteliaita minulle loppuillan.

Onko muille sattunut vastaavia?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa morsian heittänyt pommin ja olisit kuollut, se olisi ollut sinulle ihan oikein.

Harmittaako? :))))

Ei, kyllästyttää vain näitten juttujen taso.

Vierailija
42/48 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä nyt oikeasti meni?

https://www.vauva.fi/keskustelu/4978636/haadraamaa-kimpunheitosta-tilan…?

Ooh, oletko löytänyt toisenkin hääkimppujutun?! Oletko nyt olevinasi suurikin salapoliisi? Tunnetustihan vauvafoorumilla ei ole yhtään samaa asiaa sivuavia juttuja koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimpun heitto on minun mielestäni mukava hääohjelma - kaikki tietävät, mitä tapahtuu ja ohjelma ei kestä kauan.

Itse olen saanut kimpun kaksissa häissä, joista ensimmäisestä meni n. vuosi omiin häihini.

Vierailija
44/48 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietää, milloin ap:n häät ovat nyt kun kimppu on saatu kaapattua?

Vierailija
45/48 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää, milloin ap:n häät ovat nyt kun kimppu on saatu kaapattua?

Tulen sitten kertomaan, kun aika on :) Ap.

Vierailija
46/48 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesit siis, että kimppu oli tarkoitettu jollekin toiselle, mutta taistelit sen itsellesi. Kypsää :D

Näinkö sinä toimit kavereittesi häissä, sovitte, että kimppu muuten kuuluu sulle...?

Vierailija
47/48 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesit siis, että kimppu oli tarkoitettu jollekin toiselle, mutta taistelit sen itsellesi. Kypsää :D

Näinkö sinä toimit kavereittesi häissä, sovitte, että kimppu muuten kuuluu sulle...?

Ei tuollainen mitenkään harvinaista ole. Olen ollut kaksissa häissä, missä kimppu ihan "sattumalta" päätyi morsiamen ystävälle ja sukkanauha tämän miehelle.

Vierailija
48/48 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tässä joku aika sitten ollut telkassa pätkä jostain näistä unelmahäistä, missä sulhanen heitti sen sukkanauhan eikä kukaan miehistä edes yrittänyt tavoitella sitä ja se lensi lattialle. Ja siihen näytti jäävän.

Ketään ei huvittanut edes leikkiä.

Morsiamet näitä hölynpölynhöpötyksiä vaatii ja ne on kuin maailman tärkeimpiä asioita, piru kun nytkin meni pieleen kaverin kanssa sovittu juttu. Kai siinä piti sitten itkua tiristää kun meni vuosisadan spektaakkeli myttyyn?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä