Kaksi noloa FB-kuvien puskijaa ja sydämien laittajaa, voisiko uskoa et naiset 40+
Todella rasittavaa, mistä tälläisessä on kyse?
Huomionhaku? Narsismi? Omaan itseensä ihastuminen? Huono itsetunto?
Naishenkilö päivittää kämpästään kuvia jatkuvalla syötöllä: ikkuna edestä ja takaa, sivulta kukkakimppu pöydällä, koristetyyny, talon julkisivu edestä ja takaa, ja tämä toistuu monta kertaa viikossa. Sama lapsen kanssa. Lääkärikäynneistä alkaen kaikki someen.
Toinen vastaava tuttava nauraa tätä selän takana, mutta käy kuitenkin lähes ainoana rakastamassa jokaista postausta 😂
Ei siinä mitään. En tod laske tykkäyksiä, mutta kiinnittää huomion, kun samaan aikaan kertoo että miten ollaan niin hyviä ystäviä, mutta meidän kuviin ei näitä sydämiä satele. Vain tälle tyrkylle jota haukkuu. Aikuiset, akateemiset, 40+ naiset 😁
Tutkin hieman asiaa, ja "akateemisten tutkijoiden mukaan selfitiksestä kärsivät olivat useimmiten huomionhakuisia ja kärsivät huonosta itsetunnosta. He toivoivat, että jatkuva Facebookissa ja Instassa kuvien julkaisu edistäisi heidän sosiaalista asemaansa"
Ensin säälin tätä massa-julkaisijaa, joka siis livenä on kaikenlisäksi tosi huonokäytöksinen. Saattaa tulla vastaan kadulla, kiukkuisena kuin mikä eikä tervehdi, ja sit taas parin tunnin päästä on puskenut kuvat nettiin. Nyt kuitenkin enemmän jo huvittaa tämä sydämiä jatkuvasti laittava kaverinsa joka oikeasti selän takana nauraa.
Onko kyse jostain keski-iän kriisistä?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ap, minä ainakin ymmärsin mitä tarkoitit. Kommentoijat eivät olleet ymmärtävinään. Voi tätä järjen köyhyyttä
Niin minäkin ymmärsin.
Pari nettikiusaajaa/ sydänten laittajaa yrittää haukkua muita, kun oma toiminta on 15v tasolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, minä ainakin ymmärsin mitä tarkoitit. Kommentoijat eivät olleet ymmärtävinään. Voi tätä järjen köyhyyttä
Niin minäkin ymmärsin.
Pari nettikiusaajaa/ sydänten laittajaa yrittää haukkua muita, kun oma toiminta on 15v tasolla
Aloittajakin se varsinainen kiusaaja on. Haukkuu muita seläntakana.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tuon jutun pointti nyt oli? Ei saa enää tykätä edes kavereiden somepäivityksistä, koska sekin on huomionhakua?
Tottakai, käy rakastamassa jokaista postausta🥰😁