Paras kasvojenpuhdistusaine, suosittele omaasi!
Olen etsimässä jotakin hyvää kasvojenpuhdistustuotetta, joka poistaa meikin tehokkaasti isommista ihohuokosista ilman että iho jää kiristäväksi. Ihoni on sekä rasvoittuva että pintakuiva. Aiemmin käyttämäni loreali oli ihan kohtuu hyvä, mutta haluaisin päivittää uuteen.
Kommentit (821)
mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa
Syy, miksi en meikkaa: Meikkien poistaminen kasvoista on liian työlästä.
Vesi ja saippua riittää.
Vesi. Jos meikkiä niin lisäksi manteliöljy tai joku muu öljy. Minulla kuiva ja herkkä iho, kaikki kokeilemani misellivedet yms puhdistusaineet ärsyttäneet ihoa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vesi. Jos meikkiä niin lisäksi manteliöljy tai joku muu öljy. Minulla kuiva ja herkkä iho, kaikki kokeilemani misellivedet yms puhdistusaineet ärsyttäneet ihoa liikaa.
No hyvä ihminen, osta allergiatunnuksella varustettu LV:n misellivesi. Edullista ja suomalaista.
Jos kalliimpaa haluat, sitten menet apteekkiin ostat La Roche Posayn 3-in-1 miselliveden. Tarkoitettu herkälle iholle.
Muista myös että putsaat sitä ihoa hellällä kädellä, herkkää ihoa se pelkkä vanulapulla pyyhkiminen, jos liian rajua, voi ärsyttää.
No jopas jotakin. Päästiin vielä yhtaikaa tänne varvihyllylle. Levätään hetken ennen..