Paras kasvojenpuhdistusaine, suosittele omaasi!
Olen etsimässä jotakin hyvää kasvojenpuhdistustuotetta, joka poistaa meikin tehokkaasti isommista ihohuokosista ilman että iho jää kiristäväksi. Ihoni on sekä rasvoittuva että pintakuiva. Aiemmin käyttämäni loreali oli ihan kohtuu hyvä, mutta haluaisin päivittää uuteen.
Kommentit (821)
Ylivoimaisesti paras on vesi. En toki kasvoihin mitään tököttejäkään laita, että iho saa hengittää ja pysyy nuoren näköisenä pidenpään
Nimue puhdistusgeeli. Saa ostettua vain kosmetologeilta. Purkki maksaa 54 euroa, mutta kyllä se miltei vuoden riittää. Puhdistaa tehokkaasti, mutta ei kuivata ihoa.
Eikö kouluttamaton mies kelpaa naisille?
Miksi nykyään ajatellaan että elämä on karkkikauppa?
Vierailija kirjoitti:
Pakko ainakin minun sanoa että kannattaa vältellä lumenen putsareita. Paria olen jo kokeillut ja kaikki on ollut vähemmän huonoja. Matt-sarjan kasvojenpuhdistimet oli ainakin ihan hirveän kuivaa kamaa että en voi suositella. Se oranssi sit oli taas ihan ok tehokasta, mutta ei kuitenkaan mikään huipputuote.
Olen käyttänyt Lumene Hellä puhdistusainetta, (Vaaleanpunainen tuubi) .Toimii minulla hyvin, tosin meikkaan aika maltillisesti, joten ei ole paksua meikkikerrosta putsattavana.
Voi luoja. Jos haluat ikinä päästä treffeille sun on lopetettava tuo heti.
Liiku enemmän ja käytä vähemmän alkoholia
Mahtavaa sekoilua. Hoitoon hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käytössä Vitamin puhdistusvaahto! Tää on kuin ihmeellinen tuote: https://tinyurl.com/yyk5pm6x. Melko edullinen ja kaiken lisäksi riittoisa. Käytän paljon meikkiä ja tää pesee kyllä kaiken pois jättämättä kiristävää tunnetta naamaan. Tuon puhdistusvaahdon kanssa ei edes välttämättä tarvitse erillistä kosteusvoidetta jos ei halua käyttää. Tän jälkeen kun pyyhkii pumpulilappuun niin kaikki meikit lähtee naamasta ja ei jää yhtään jäämiä.
Suosittelen!
Yks mun lemppareista myös, niin ihanan pehmeä vaahto <3
Ma ei hjymmarra