Milloin menet töihin?
Kommentit (41)
En enää koskaan! Viimeksi töissä v. 2016.
Kuha keritään. Kaikki projektit on aloitusta vaille valmiita mut eipä tässä eläkeläisellä niin hoppua.
Sitten kun työnantajat lopettavat soittamasta poliisit perään töihin mennessä. En jaksa enää riidellä poliisien kanssa jostain hemmetin ajoneuvon luvattomasta käyttämisestä tai muusta paskasta. Miksi ei ihminen saa yksinkertaisesti käydä töissä kaikessa rauhassa?
Olen lammas joten pääsin töistä klo 16. Tätä toistan 5 vkossa ja viikonloppu menee ryypätessä.
Kunhan saikku loppuu reilun 2vkon kuluttua.
Vasta lauantaina. Pidän muutaman vapaapäivän.
Olen eläkkeellä.
Ehkä ensi vuonna. Juuri alkoi äitiysloma.
En minä jaksa enää lähteä töihin, just lopettelin 0,5 vuoden tukityön ja nyt on 500 aamua korvauksia jonossa. Aika kuluu vaikka uunia lämmitellessä ja illalla voisi rykäistä sauvaillut ennen saunaa. Siinähän sitä työttömän päivään on jo ohjelmaa ja ilman työpaikkaakin.
Huomenna. Aloitin just nelipäiväisen työviikon eli mulla on nyt aina maanantaitkin vapaata.
Menen töihin sitten kun pääsen, mutta en aio hakea töitä ennen kuin vasta 2024 kesälle. Ensi kesän ajattelin opiskella. 2025 kesäksi yritän myös päästä töihin ja sen jälkeen voin jatkaa osa-aikaisena opintojen ohella. Tai lipua työelämään, jos tuntuu siltä, että kandin jälkeen riittää työelämässä oppiminen.
Kun koronarokotus-ja influenssarokotuspakot on poistettu tai kun olen saanut opintoni valmiiksi.
Mutta ensin täytyy päättää, että mitä lähteä opiskelemaan, kun meni kaksi tutkintoa hoitoalalta jo hukkaan ja motivaatio ei ole korkealla! Uuden oppimisesta yleensä pidän, mutta kyykytyksestä, jota olen kokenut, en pidä yhtään!
Pimeet hommat alkavat vasta kesäkeleillä, kuten muinakin vuosina. Oikeisiin töihin en mene enää koskaan.
Ei kannata, saisin 70-120 euroa enemmän käteen tekemällä täysipäiväisesti oman alan töitä (oletuksena tes-palkka). Järjettömiä nämä kannustinloukut, mutta näin mennään ainakin siihen asti, kun nuorin menee kouluun 2026.
Ylihuomenna. Mulla on nyt sellainen kahden päivän vapaa, mitä te muut kutsutte viikonlopuksi...
Mitä se tarkoittaa? En ole koskaan mennyt. Eläkkeellä olen.
Huomenna klo 9.00