Suunnitteletko matkojasi poliittisin perustein?
Esim. nyt Turkki, Unkari ja Saksa.
Vai matkustatko riippumasta poliittisesta tilanteesta Suomen ja matkakohteesi välillä?
Kommentit (22)
On mulla mustalla listalla monia maita, joihin en matkustaisi vaikka niissä olisi mitä nähtävyyksiä.
Putinistijuoppo Anus-Janus Putkosen putinistijuopoille markkinoidut ystävyysmatkat Pietariin saivat ikävän takaiskun, kun matkanjohtajaksi rekrytoitu putinistijuoppo Kosti kavalsi matkakassan ja pörräsi rahat homobaareissa.
Kauko-itä ei kiinnosta pätkääkään eikä ole kiinnostanut.
Thaimaa, Intia ja ne maat sielläpäin. Ei kiitos.
Jos me kuunneltaisiin iltapäivälehtiä ja politiikkaa aina, en usko että maailmassa olisi kauheasti paikkoja mihin ihmiset enää matkustaisi.
En
Täytyy sanoa, että Venäjälle tai Turkkiin ei todellakaan huvittaisi mennä.
On toki. Maailmassa on niin paljon ongelmattomiakin paikkoja että ei ole mikään pakko tukea rahoillaan keiken maailman diktaattoreita ja pikkunilkkejä.
Inte på politisk basis men nog p.g.a. politikens följder. Turkiet har man funderat på men det är nu fullt av ryssar. Jag har aldrig velat semestra där ryssarna gör det då de är så in i helvete motbjudande som folk. Samma orsak gjorde att man kryssade bort Georgien.
För Ungern är årstiden fel och samma gäller Tyskland.
Just nu skulle Thailand vara bra men även det är översållat av ryssar så det får vara. Problemet med ryssarna är det att de inte kan uppföra sig någonstans. Vissa grupper av britter och finnar väljer man också bort i mån av möjlighet under resor.
Vierailija kirjoitti:
Jos me kuunneltaisiin iltapäivälehtiä ja politiikkaa aina, en usko että maailmassa olisi kauheasti paikkoja mihin ihmiset enää matkustaisi.
En
Kannattaa hieman suhteuttaa. Vakavat ihmisoikeusrikkomukset, demokratian puuttuminen jne. ovat kyllä asioita joita ei ihan joka maasta sentään löydy. Eli kun väistää pahimmat paikat niin sen jälkeen ei kannata mistään iltapäivälehtien otsikoista välittää.
Vierailija kirjoitti:
En.. Politiikka ei oo koskaa kiinnostanu mua millää tavalla.
Kuulostaa kovin venäläiseltä lähestymistavalla.
Äärivasemmistolaisena vierailen vain Englannissa ja sen siirtomaissa joissa on vasenkätinen liikenne!
M 47
Kiinaan. Pohjois-Koreaan ja likaiseen Intiaan en menisi. Kiinnostelee joku politikointi ihan yhtä paljon, kuin maan eliittiä. Jatkuvasti ravataan ottamassa kuvia jossain Dubaissa. Dubaissa en itse ole koskaan käynyt.
Pohjois-Koreaan en mielelläni matkustaisi. En poliittisista syistä vaan siksi että uskon ettei siellä ole mitään nähtävää.
Poliittiset syyt eivät estä matkailuani.
en matkusta maihin, joiden ihmisoikeustilanne ei vastaa mun vaatimustasoani. Eli käytännössä matkustelen vain Euroopan sisällä ja siinäkin melko harvakseltaan. Joku Turkki tai Dubai olisi kauhistus.
Siis riippumatta.