Intohimon kipinä säilyy
jos on yhdessä oikean ihmisen kanssa?
Oletteko samaa mieltä? Joo/ei
Kommentit (3)
Totta,säilyyhän se jokaisen valitun kanssa aikansa.Jonkun kanssa sen yhden hetken,toisen kanssa 20 vuotta.Loput siltä väliltä.
Meillä menossa 20 vuosi ja säpinää on. En ole tuntenut noin ketään muuta kohtaan. Joku mies on joskus saanut sydämeni lyömään vähän tiheemmin, mutta ohi on mennyt. Ihmettelen niitä jotka väittää, ettei 10 vuoden jälkeen voi olla himokasta seksiä. Musta tuntu, että sillon vasta alko täysillä tajuamaan kaikki mahdollisuudet. Ennen se oli vaan jotain "perus"-juttuja. Nyt on sellasta, jota ei kyllä kehtais uudelta kumppanilta ihan heti pyytääkään. Joku läheisyystaso pitää saavuttaa tiettyihin juttuihin.
Ei koskaan ole tullu sellasta tilannetta, että toinen ällöttäis tai muuta. Ja joka kerta kun koskee voi tuntee sähkön. Mutta sairainta on se, että aina kun näkee "märän unen" niin siinä rakastelee oman kumppanin kanssa. Se mun mielestä on käsittämätöntä. Olis niitä komeampiakin vaihtoehtoja uniin. Seksiä muuten on 2-3 kertaa viikossa ja lomalla joka päivä. Joskus jopa 5 krt päivä!
En ole moista havainnut vaan saatanpa olla jäävi asiaa kommentoimaan koska nuo vakavasti otettavat parisuhteet mitä minulla on ollut voi laskea yhden käden sormilla.
Toivottavasti olen väärässä muiden kohdalla mutta itselläni kyllä se kiima ja intohimo on hävinnyt viimeistään jossain 3-4 vuoden jälkeen. Vähän kuin uuden auton tms. kanssa. Olisihan se kiva vaihtaa kumppania aina kun ruusunpunaisuus ja kiima alkaa suhteesta haihtua mutta sillä tiellä saisi varmaan jatkaa sitten lopun elämäänsä löytämättä ehkä koskaan ´"sitä oikeaa".
En kuitenkaan usko olevani ainut joka näin ajattelee ja silläpä niitä "kiertopalkintoja" sitten löytyy niin miehistä kuin naisistakin.