Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholin jättäminen pois kohtuullisen käytön jälkeen

Vierailija
23.01.2023 |

Internetissä on paljon kirjoituksia kuinka alkoholin jättäminen kokonaan tai pitkäksi aikaa pois vaikuttaa jo viikon tai kahden jälkeen positiivisesti henkiseen sekä fyysiseen terveyteen. Näissä kuitenkin lähtökohtana on täysin poikkeuksetta se, että alkoholia on tissutellaan käytännössä kaikki vapaa-aika. Näistä tarinoista ei siis ole läheskään kaikille mitään hyötyä.

Minä olen jo vuosia juonut kerran tai kahdesti kuukaudessa, mutta nyt olen ollut täysin ilman alkoholia yli seitsemän viikkoa. Olotilani ei kuitenkaan mielestäni ole yhtään sen parempi kuin jos olisin juonut vaikka kaksi viikkoa sitten. Haluaisinkin tietää, että millä tavalla alkoholin jättäminen on vaikuttanut fyysisesti/henkisesti teihin jotka olette juoneet edes suurin piirtein samalla tavalla kuin minä. Tuliko teistä esimerkiksi pirteämpiä ja jos tuli, niin miten kauan siinä meni?

Olen muuten 39 jos jotakuta kiinnostaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan terveyttä raittius parantaa, rasva vähenee maksasta. Eipä siinä juuri muuta iloa.

Vuositasolla ehkä hivenen paino tippuu kun energia vähenee.

Vierailija
2/5 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo huomannut mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet juonut vaan kerran tai kahdesti kuussa, niin ei kai tuo nyt mitään vaikuta. 

Vierailija
4/5 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet juonut vaan kerran tai kahdesti kuussa, niin ei kai tuo nyt mitään vaikuta. 

Kyllä minä uskon, että kun tahti on pysynyt jo vuosia samana niin jotain vaikutusta sillä on. Minun humalani kun eivät ole olleet mitään pikku hiprakoita vaan aivan kunnon kännejä. Tätä en tosin aloituksessa maininnut enkä maininnut sitäkään, että nuorempana juopottelu oli vielä kovempaa.

ap

Vierailija
5/5 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä uskon, että kun tahti on pysynyt jo vuosia samana niin jotain vaikutusta sillä on. Minun humalani kun eivät ole olleet mitään pikku hiprakoita vaan aivan kunnon kännejä. Tätä en tosin aloituksessa maininnut enkä maininnut sitäkään, että nuorempana juopottelu oli vielä kovempaa.

ap

Ainakin olet suora asiasta.Se on kunioitavaa. Jotkut ovat tuuri kuoppoja.Eli juovat kun rahapäivät ja aiheuttavat kerostalossa siloin ongelmia.Muistamatta itse yksin asuvana miten rikkoivat kiinteistön järjestys säntöjä vuokralaisina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan