Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaipat vuotaa JOKA YÖ!!! Mikä avuksi...

17.11.2006 |

Olen käyttänyt pojalla Liberon vaippoja. Vaihdoin isompaan kokoonkin kun vaipat valskaa joka ikinen yö. Aina täytyy lakanat ja petarit laittaa pesuun. Onneksi minulla on noita monta paria että on vara vaihtaa. Illalla laitan vaipat HUOLELLA ja joka yö täytyy vaihtaa n. 3.30 - 4.00 välisenä aikana tai valskaa ja siltikin monesti valskaa :(

Tytölläni käytin Pamperseja. Olivat paremmat kuin Liberot mutta minusta Pampersit eivät käy pojalle malliltaan. Olen tässä ihmeissäni kuinka kauan tätä vaihtorumbaa täytyy jatkaa. Poju ei ole öisin kakkoja tehnyt eli muutoin mentäis täysillä aamuun saakka mutta kun valskaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkyria:

villahousut? Kuinka ne muka voi estää pissan läpipääsyn? Laitetaanko villahousujen päälle vielä yöpuku? Eikö lapselle tule kuuma peiton alla?

Hahtuvat on siis valmistettu hahtuvavillasta, joka on kiertämätöntä lampaan villaa jossa on mukana villan oma rasva lanoliini. Housut huovuttuu kevyesti käytössä, huovuttuminen ja lanoliini yhdessä saa housut pitämään kosteuden. Käsittelemätön hahtuva myös puhdistaa itse itsensä, käytön jälkeen riittää tuuletus, pesu vasta kun on näkyvää likaa tai haju ei häviä tuulettamalla. Ja ei, hahtuvat ei kutita koska se ei ole kierrettyä lankaa, vaan todella pehmeää ja mukavan tuntuista.

Tavallisesta villalangasta tehdyt housut ei siis pidä kosteutta.

Meidän pojulla on öisin pelkät villahousut (+paita ja kestovaippa alla tietenkin), päälle ei enää tarvitse erillistä yöpukua. Eikä tule kuuma, päinvastoin villa hengittää hienosti. Kuumempi ja ikävämpi olo lapselle tulee varmasti kahdesta kertakäyttövaipasta joita jotkut ehdottivat.

http://www.kestovaippainfo.fi Tuolta tietokannoista löytyy vaippamyyjiä ja Suomessa myytävät kestovaipat, myös hahtuvavillahousut.

Jos osaat neuloa niin ei muuta kuin tilaat hahtuvaa ja teet itse, todella helpot ja nopeat tehdä :)

Vierailija
22/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan ei ole kesto pettänyt: meillä öisin käytössä, harsot,froteeimut ja villahousut ja tänäänkin kaikki imevät osat litsläts-märät ja päälliset kuivat. Päivät hyvin jonkun muunkin mainitsemilla fuzzibunz-taskuvaipoilla eikä tähän mennessä yhtään falskauskokemusta pisusta eikä kakasta - siis SUOSITTELEN lämpimästi!

Alide ja Poikanen 4kk4vkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta en tiedä yhtään ja kaikenlaisia uusia termeja tuli esim. hahtuvia ym. Mistäköhän mun kantsis noita alkaa metsästämään ja onko jotain kokoeroja jne. APUAAAA

Vierailija
24/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

villahousut? Kuinka ne muka voi estää pissan läpipääsyn? Laitetaanko villahousujen päälle vielä yöpuku? Eikö lapselle tule kuuma peiton alla?

Vierailija
25/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin pojalla oli sama ongelma, tytöllä ei. pojalle tungin sitten vaipan sisään lisäimu, joskus auttoi, joskus ei