Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietätkö koko päivän konttorilla talvikengät jalassa?

Vierailija
23.01.2023 |

Tällaistakin näkee. Miksi hikoilla talvikengissä sen sijaan, että hommaisi toimistolle kivat sisäkengät? Hä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sisäkengät ja villasukat ettei tule kylmä.

Vierailija
22/24 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun toimistossa käy vieraita, ne eivät halua nähdä sukkianne.

Mikä sukissa nyt niin hirveää on? Ehkä jossain sellaisissa hommissa, missä pönötetään jakkupuku päällä, voi olla fiksua käyttää sitten vaikka keveämpiä kenkiä. Mutta ei kai silloinkaan olla ne nastakengät tai uggit jalassa? Ja rennommissa hommissa taas voi olla vaikka villasukkasillaan. Tämähän riippuu paljon työpaikasta ja siitä, miten rentoa siellä on. Onneksi omassa työpaikassa riittää, että tekee työnsä sovitusti ja pukeutuu siististi puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin. 

Toimiston lattiat on likaiset, koska vieraat tulevat kadulta ulkokengissä. Jos on sukkasillaan, sukat likaantuvat. Minä en ainakaan tykkäisi sen takia käyttää töissä villasukkia. Sisäkengät voi olla mukavat ja rennotkin, riippuu työpaikasta ja ihmisen omasta tyylistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sandaalit sisäkenkinä työpaikalla, nekin tuppaavat hiostamaan joten työpisteellä yleensä ihan sukkasillaan.

Vierailija
24/24 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista talvikenkiä. Asun kaupungissa ja käytän tennareita.

Asun myös kaupungissa, mutta ei täällä Helsingissä ainakaan koko talvea pärjäisi tennareilla.

Eikä sen puoleen, pidän töissä sisäkenkiä myös kesällä, ei oo vuodenaika sidonnaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän