Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietäisittepä, miten paljon me puhelinmyyjät naureskellaan kun vastaan tulee typerä asiakas.

Vierailija
17.11.2006 |

Ja näitä asiakkaitahan riittää =D

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" minä nyt ihan säästän sinun aikaa ja sanon suoraan: ei tarvi sepustaa mitään juttuja. Japoistakaa mun numero teidän listalta mulla on parempaakin tekemistä kuin keskustella teidän kanssa"

Vierailija
42/43 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vajaa viikon päästä joku misu soitti että " hei, lähetin teille 3 viikoksi ilmaisen lehden josta ensimmäinen saapui viime torstaina, oletteko kerennyt lukea? oisitteko halukas tilaamaan tän lehen, vastasin että ei kiitos. " Sitte alko papatus lehden monipuolisuudesta ynnä muusta paskasta ja yht äkkiä kesken lauseen papatus lehdestä loppu ja misu puhelimeen että " häh, mitäs tää mun kone sekoilee" se oli tosi huvittavaa!

2 päivää meni ku joku toinen misu soitti että " hei,

lähetin teille 3 viikoksi ilmaisen lehden..." ja sama tarina...

VAstasin että no kiitos vaan mutta tästä täysin samasta asiasta joku jo toissapäivänä soitti, etten nyt tilaa mitään ja kysyin vielä että kukahan sen lehden on nyt sitte oikeesti mulle lähettäny.

Ja muuten niitä kahta muuta näytenumeroa ei koskaan tullut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naureskele tyhmille asiakkaille. Onneksi on myös niitä fiksuja, jotka pelastavat päivän ja saavat työn tuntumaan taas mielekkäältä. En usko, että sellaista pyhimystä on olemassakaan, joka jaksaa vuosikaudet olla nauramatta. Ihmiset on välillä niin uskomattomia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi