Haluan lopettaa seksin.
Olen saanut siitätarpeekseni, ei kiinnosta enää, ei tunnu miltään. Saan kyllä orgaaninen joka kerta jos haluan, mutta mitä siitä. En tarvi seksiä.
Onko mulla oikeus lopettaa? Olen naimisissa. Mies ei ole samaa mieltä. Ei varmaankaan ole reilua pakottaa häntä selibaattiin.
Kommentit (48)
On tietenkin jokaisella oikeus päättää harrastaako seksiä vai ei, emme elä Saudi-Arabiassa.
Avoin suhde.
On oikeus lopettaa seksi mutta ei ole oikeutta vaatia miestä selibaattiin tai jatkamaan liittoa. Tämän ehkä jo tiesitkin.
Vierailija kirjoitti:
On tietenkin jokaisella oikeus päättää harrastaako seksiä vai ei, emme elä Saudi-Arabiassa.
Avoin suhde.
Mitä jos kumppani ei halua avointa suhdetta? Minä en ainakaan haluaisi että mieheni hässisi toisten naisten kanssa. Hyih. Lisäksi jos mieheni yhtäkkiä sanoisi, ettei halua harrastaa enää seksiä, kyllä se loukkaisi. Vaatisin ainakin syyn, miksei. Koska itse tykkään seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoin suhde.
Mitä jos kumppani ei halua avointa suhdetta? Minä en ainakaan haluaisi että mieheni hässisi toisten naisten kanssa. Hyih. Lisäksi jos mieheni yhtäkkiä sanoisi, ettei halua harrastaa enää seksiä, kyllä se loukkaisi. Vaatisin ainakin syyn, miksei. Koska itse tykkään seksistä.
No sitten ei tietenkään avata suhdetta. Herranjestas.
Saattaa olla, että suhde päättyy. Ei ole niin vaikea tajuta, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoin suhde.
Jos ei halua kumppanin panevan muita, niin sitten ei varmaan kannata lopettaa sitä seksiä?
Sehän on sinun asia mutta puolisosi voi harrastaa seksiä jossain muualla, ehkä ?
Vierailija kirjoitti:
Avoin suhde.
Eikö saman tien sitten kannattaisi vain laittaa lusikat jakoon ennemmin kuin lähtee ilveilemään ja sikailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen kuuluu seksi. Jos et halua seksiä, ei kannata olla parisuhteessa.
Parisuhteeseen kuuluu seksi, jos niin sovitaan. Yhtään elämää nähneet kyllä tietävät, että on monia syitä seksittömälle liitolle, esim korkea ikä, sairaudet, aseksuaalisuus jne. ja nämä ovat silti ihan oikeita, normaaleja parisuhteita.
Älkää ihmiset olko niin hirveä ahdasmielisiä ja suvaitsemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoin suhde.
Eikö saman tien sitten kannattaisi vain laittaa lusikat jakoon ennemmin kuin lähtee ilveilemään ja sikailemaan.
Kukin pari päättää omalta kohdaltaan, mitä heidän kannattaa tai ei kannata.
Tee kuten muutkin, lopeta mutta älä kerro miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoin suhde.
Mitä sen miehen hässimiset siinä enää sulle kuuluisi, jos ei se sullekaan kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Että ihan orgaaninen...
Urutkin soi taustalla kovaa kun hommat hoituu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tämä on se yleinen toimintamalli. Jos/kun mies yrittää lähestyä, niin koskee päähän/ lapset voi herätä/ joku voi herätä/ töissä on stressiä/ jollakin voi olla stressiä/ ei ole fiilistä/ eikö sinulla todellakaan ole mitään muuta mielessäsi!!!!
Tätä jatketaan kunnes mies on ymmärtänyt yskän eikä enää lähesty, jolloin voidaan alkaa valittamaan läheisyyden puutetta, sekä sitä kun meillä ei enää ole mitään yhteistä.
Jos mies tästä rohkaistuu yrittelemään lähestymistä, aloitetaan tämä sama kuvio alusta.
Voisko se mies alkaa käymään salilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tämä on se yleinen toimintamalli. Jos/kun mies yrittää lähestyä, niin koskee päähän/ lapset voi herätä/ joku voi herätä/ töissä on stressiä/ jollakin voi olla stressiä/ ei ole fiilistä/ eikö sinulla todellakaan ole mitään muuta mielessäsi!!!!
Tätä jatketaan kunnes mies on ymmärtänyt yskän eikä enää lähesty, jolloin voidaan alkaa valittamaan läheisyyden puutetta, sekä sitä kun meillä ei enää ole mitään yhteistä.
Jos mies tästä rohkaistuu yrittelemään lähestymistä, aloitetaan tämä sama kuvio alusta.
Tai päinvastoin!
Vierailija kirjoitti:
Voisko se mies alkaa käymään salilla?[/
Kyllä joo ! Siellähän ne miehen halut vasta
oikein vahvistuu: testo hormonit nousee huippuunsa ja naiset ovat siellä hyvän näköisiä.
Grrr
Jos minun puolisoni lopettaisi seksin niin siitä seuraisi ero. Seksuaalisuus on minulle tärkeää parisuhteessa. Jos kumppanini päättäisi moisen asian yksin vaikka tuntee minut ja tietää miten asian koen, tarkoittaisi se eroa. Se on asia, josta en ole valmis joustamaan vain sen vuoksi että kumppani ei halua.
Mikäli kumppanini olisi sairas ja seksi ei siksi onnistuisi, keskustelisimme ja olisi joku kompromissi.
Ap:lle propsit että edes puhut asiasta. Miestäsi kyllä käy sääli silti.
N33
Vierailija kirjoitti:
Haluan lopettaa seksin..
Totta.
Minustakin se loppu laukeaminen on paras.
Se jyystömine ja pohjiin työntyminen on niin puuduttavaa,
varinkin jos on tullu nautittua punaviiniä niin sitä voi tehdä koko yön.
Parisuhteeseen kuuluu seksi. Jos et halua seksiä, ei kannata olla parisuhteessa.