Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eikö IFIllä ole 15 x 23 kuvakokoa!

Vierailija
17.11.2006 |

muilta lapsiltani olen teettänyt citymarketissa puolivuotiskuvan seinälle tällä koolla. nyt käytämme digikameraa ja teetämme kuvat ifillä. nyt ei löydy hinanstosta tuta kuvakokoa. enhän mä voi jättää nuorimmaisen kuvaa erikokoiseksi kuin muiden. ja onko ihan normalai käytäntö ettei negatiiveja tule tilaiusten yhteytdessä enää, niin voisin teettää muualla. tai eikö enää tul eedes sitä yhden normaalikuvan kokoista minisarjaa tilaamistani kuvista, enne tuli se ifiltä, nyt tuli vain tyhjä ruudukko!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahaa, sainkin jo vastauksen ifiltä, ettei heillä ole kyseistä kuvakokoa eivätkä te negatiiveja! Eli missä mä oikein voisin saada kyseistä kuvakokoa. Voinko lähettää netin kautta suoraan digikuvan jonnekin!! Tietääkö kukaan firmoja. Pitäs saada mammoillekin seinälle kuvat jouluksi! AP hätääntyneenä

Vierailija
2/5 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä muualla siis voi teettää kuvia, ap kyselee vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. digikuvat. com

Vierailija
4/5 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulis olevan vaikeaa. Ja negatiivejä ei kai oo koskaan tehty digikuvista??

Vierailija
5/5 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei kiitos, tunnempa itseni tyhmäksi. mutta kuinka voisin esim mennä citymarkettiin teettämään kuvan, kun minulle ei ole negoja joita aikasemmin käytettiin tai laitetiin pussiin filmi.

Lähettäänkö kukaan muu kuin ifi kotiin noita kuvia??

Täytyy lukee toi digikuvat . fi sivusto ja koittaa valita se mistä saa kyseistä kuvakokoa j asuoraan kotiin. oon kai aika yksinkertainen näiden kans. Kiitti viel terv AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän