"Naiset eivät halua että heitä lähestytään."
Siis mitä? Olen 20 vuotias neitsyt mies ja ihmettelen, että mitä minun on tehtävä päästäkseni parisuhteeseen ilman, että minut leimataan ns. "creepyksi" tai ahdistelijaksi.
Kommentit (548)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi päivä ihan hämmästyin, kun nuori iloinen tuntematon nainen tervehti minua lenkkipolulla. Taisi olla aivan ensimmäinen kerta elämässäni, joten tämä kertonee jotain tästä suomalaisesta jörökulttuurista jossa kammoksutaan vieraille puhumista. Eipä tarvi ihmetellä, jos vähän lähestymiset tökkii kun 99% naisista on lähtökohtaisesti naama norsunveellä etenkin tuntemattomille miehille. M33
Et ilmeisesti ole tietoinen siitä, miten moni nainen joutuu ahdistelun kohteeksi, jotkut jo alaikäisinä. Ei paljon huvita hymyillä sen jälkeen.
Ja tällaiset naisista tai kanssaihmisistään yhtään välittämättömät minäminäminäulit ovat olevinaan "cilttejä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi päivä ihan hämmästyin, kun nuori iloinen tuntematon nainen tervehti minua lenkkipolulla. Taisi olla aivan ensimmäinen kerta elämässäni, joten tämä kertonee jotain tästä suomalaisesta jörökulttuurista jossa kammoksutaan vieraille puhumista. Eipä tarvi ihmetellä, jos vähän lähestymiset tökkii kun 99% naisista on lähtökohtaisesti naama norsunveellä etenkin tuntemattomille miehille. M33
Et ilmeisesti ole tietoinen siitä, miten moni nainen joutuu ahdistelun kohteeksi, jotkut jo alaikäisinä. Ei paljon huvita hymyillä sen jälkeen.
Tätä ilmeisesti tapahtuu vain Suomessa jostain kumman syystä.
Kaikki naiset eivät syystä tai toisesta halua että heitä lähestytään kaikkien (tai keidenkään) miesten toimesta. Mikä tässä nyt on ylitsepääsemättömän vaikeaa hyväksyä, kestää ja ymmärtää kun ei kuitenkaan väkisin saa?
Ainoat paikat missä naisia kannattaa lähestyä on länsimaiden ulkopuolella.
Siellä, missä feminismi ei ole sekoittanu päitä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoat paikat missä naisia kannattaa lähestyä on länsimaiden ulkopuolella.
Siellä, missä feminismi ei ole sekoittanu päitä.
Siellä, missä naisella on yhä alisteinen asema nyrkin ja hellan välissä. Sovinismiulit sortavat enää vain siellä.
Käännä asia toisinpäin vaikka se on putkiaivoulille haastavaa: epäkiinnostava, etova nainen piirittää tauotta.
ens naiset sanovat,et miehet saamattomia ja arkoja??sit kun jotain yrittää, esim puhua ,on "ahdistelija"!?miten tässä vois enää mitenkään toimia?teet niin,tai näin,aina väärin..?Asko,Turku
Voithan itsekin kysyä miestä vaikkapa kahvilaan.