Kertoisitko työkaverille?
Olin perjantai-iltana pitkästä aikaa viihteellä, kun vietettiin pitkäaikaisen työkaverini ja ystäväni läksiäisiä. Illan edetessä seurueeseen liittyi arviolta n. 45v mies, joka selvästi oli iskenyt silmänsä yhteen työpaikkamme nelikymppiseen sinkkuun naiseen. Heti kättelyssä mulle tuli ajatus, että oon nähny tän saman miehen jossain aiemmin, en vaa millään muistanut, että missä. Viime yönä en saanut unta ja silloin miettiessäni menneitä, muistin, että mistä yhteydestä mies on "tuttu". Mies on aiemmin häirinnyt mua ja ystäviäni n. 10 v sitten. Oltiin parikymppisiä opiskelijoita kaikki ja käveltiin baarista kohti taksitolppaa, kun tää mies jostain ilmestyi ja alkoi leveillä rahoillaan... Mitään ei tapahtunut, eikä kukaan lähtenyt miehen mukaan, mutta kyllä siinä ulkopuolista apua tarvittiin, että päästiin hänestä eroon. Nyt mietin, että pitäisikö maanantaina varoittaa tätä työkaveria miehestä vai ei. Itse kyllä poistuin illalla aiemmin, kun muu seurueemme, kun oli lauantaina pakko herätä ajoissa, joten en edes tiedä mitä lopulta on tapahtunut, kun ei kukaan ole laittanut mitään viestiä, että miten ilta jatkui...
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joku sanonut vuosikymmen sitten kännissä, että hänellä on rahaa. Kauhistus.
Sama tuli mieleen, ettei vaan olisi ylireagointia AP:n puolelta.
Jep. Kyllähän mies nyt vähän saa ahdistella nuorempia naisia kun on humalassa! Naisen vika jos ahdistuu, pitäisi olla kiitollinen huomiosta!
Tietenkin kertoisin. Miksi en? Jos minulla on ikäviä kokemuksia jostain tyypistä niin eihän se mikään salaisuus ole. Enhän minä vastaan jonkun randomin tyypin sekoiluista vaan hän itse 👌Tietenkin jokainen tekee itse päätöksen ketä tapailee mutta tietenkin tieto on vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joku sanonut vuosikymmen sitten kännissä, että hänellä on rahaa. Kauhistus.
Sama tuli mieleen, ettei vaan olisi ylireagointia AP:n puolelta.
Jep. Kyllähän mies nyt vähän saa ahdistella nuorempia naisia kun on humalassa! Naisen vika jos ahdistuu, pitäisi olla kiitollinen huomiosta!
Niin pitäähän epätoivoisesti naista etsivällä miehellä olla oikeus maksullisiin ja pitää kaikkia (nuorempia) naisia halukkaana ansaitsemaan rahaa. Ei siinä ole naisten mielipiteitä ennenkään tarvinnut kysyä, kyllähän se on varma merkki naiseudesta, että miehen kuin miehen raha kelpaa vastineeksi seksistä.
Joskus tuntuu, ettei noita palstalla pyöriviä miehiä yhdistä mikään muu kuin se, että ovat puutteessa olevia peräkamarinpoikia...
Ap
Ensiksi kysyisin tai seuraisin keskusteluja siitä miten ilta jatkui. Jos puhetta tuosta miehestä jossain kohtaa tulisi todennäköisesti kertoisin häneen törmänneeni ja kertoisin että rahoilla leveily ei silloin kauheasti kiinnostusta herättänyt.