Kertoisitko työkaverille?
Olin perjantai-iltana pitkästä aikaa viihteellä, kun vietettiin pitkäaikaisen työkaverini ja ystäväni läksiäisiä. Illan edetessä seurueeseen liittyi arviolta n. 45v mies, joka selvästi oli iskenyt silmänsä yhteen työpaikkamme nelikymppiseen sinkkuun naiseen. Heti kättelyssä mulle tuli ajatus, että oon nähny tän saman miehen jossain aiemmin, en vaa millään muistanut, että missä. Viime yönä en saanut unta ja silloin miettiessäni menneitä, muistin, että mistä yhteydestä mies on "tuttu". Mies on aiemmin häirinnyt mua ja ystäviäni n. 10 v sitten. Oltiin parikymppisiä opiskelijoita kaikki ja käveltiin baarista kohti taksitolppaa, kun tää mies jostain ilmestyi ja alkoi leveillä rahoillaan... Mitään ei tapahtunut, eikä kukaan lähtenyt miehen mukaan, mutta kyllä siinä ulkopuolista apua tarvittiin, että päästiin hänestä eroon. Nyt mietin, että pitäisikö maanantaina varoittaa tätä työkaveria miehestä vai ei. Itse kyllä poistuin illalla aiemmin, kun muu seurueemme, kun oli lauantaina pakko herätä ajoissa, joten en edes tiedä mitä lopulta on tapahtunut, kun ei kukaan ole laittanut mitään viestiä, että miten ilta jatkui...
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin.
Okei, ite mietin, että onhan mies voinut kymmenen vuoden aikana muuttua, toki nykyään myös kaikenlaisia pervoja on enemmän.. täytyy varmaan kysyä tältä henkilöltä, että etenikö juttu mihinkään... Kun toisaalta tuntuu kurjalta, jos ei kyse ookaan samasta miehestä, mut toisaalta kyllä ikä ja ulkonäkö aika varmuudella täsmää... Ja tiedän kokemuksesta, ettei ihastuessaan osaa aina arvioida järjellä .
Ap
Juu, kerro ilman muuta. Se on reilua.
En kertoisi. Tuo kuulostaa ystäväsi korvaan siltä, että olet vain mustis hänen saamastaan huomiosta.
Siis joku sanonut vuosikymmen sitten kännissä, että hänellä on rahaa. Kauhistus.
Vierailija kirjoitti:
Siis joku sanonut vuosikymmen sitten kännissä, että hänellä on rahaa. Kauhistus.
Sama tuli mieleen, ettei vaan olisi ylireagointia AP:n puolelta.
Mä muistan menneisyydestäni yhden 6 tunnin junamatkan joka meni ravintolavaunussa. Joku random leveili rahoillaan, meitä oli 4 samassa pöydässä, minä ainut parikymppinen nainen, loput vanhempia miehiä, ketään en tuntenu entuudestaan. Tämä leveilijä maksoi koko matkan ajan meille muille juomat. Se oli hauska reissu.
Kysyisin ensin työkaverilta miten ilta jatkui ja aikooko ylipäätään vielä olla yhteydessä mieheen. Jos kertoo että treffit on tulossa niin kehoittaisin olemaan varovainen ja kertoisin tuon kokemuksesi.
jep kaivetaan sun kaapit luurangoista ja kerrotaan ne kaikille työpaikalla.
Jos epäilet että tyypissä on jotain hämärää niin kerro oma kokemuksesi.
Voi helvetti näitä tämän palstan lässytyksiä. Miten noin tyhmä ihminen, kuin ap, voi ylipäätään olla töissä, tunkiotako sinä siivoat ap, se työ sopii sinulle hyvin. Muuhun tuskin pystyt.
No mulle tulee mieleen, että nelikymppinen sinkku osaa erottaa jyvät akanoista kyllä ihan itse. Eri asia on, että jos tämä tyyppi olisi käynyt käsiksi tai muuta, mutta rahoilla leventely ei kuitenkaan ole semmoinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin ensin työkaverilta miten ilta jatkui ja aikooko ylipäätään vielä olla yhteydessä mieheen. Jos kertoo että treffit on tulossa niin kehoittaisin olemaan varovainen ja kertoisin tuon kokemuksesi.
🥱🥱🥱🥱
Eiköhän kannata antaa sen työkaverin tehdä ne havainnot ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti näitä tämän palstan lässytyksiä. Miten noin tyhmä ihminen, kuin ap, voi ylipäätään olla töissä, tunkiotako sinä siivoat ap, se työ sopii sinulle hyvin. Muuhun tuskin pystyt.
Samaa nauroin, joku muistuttaa jotakuta ihmista sadan vuoden takaa, ap on tohkeissaan.
Ap on ääliö!
Vierailija kirjoitti:
En kertoisi. Tuo kuulostaa ystäväsi korvaan siltä, että olet vain mustis hänen saamastaan huomiosta.
A) en ole sinkku ja kaikki tietävät tämän, en myöskään ole etsimässä satunnaista irtoseuraa, ja työkaveri todennäköisesti tietää myös tämän.
B) oon työkaveria 10v nuorempi, joten mies on aivan liian vanha mulle
Mutta silti siis mietin sitä, että jos kyse ei olekaan mistään vakavasta jutusta tai homma on illan aikana lässähtänyt... Ehkä pitäisi ensin kysyä, että mitä tapahtui
Voithan kertoo sellasena hauskana tarinana et hei arvatkaapa muuten mitä tajusin siit eilisestä äijästä. Työkaveri voi sit ite halutessaan kysyä lisää tai ohittaa olankohautuksella.
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, olet ikisinkku ja se on kaikkien muiden syy. Lisäksi olet ikuisesti työnvieroksuja ja sekin on muiden syy, ettei kukaan ymmärrä, ettet suostu paskahommiin, joihin kykysi riittävät, mutta kukaan ei huoli sinua johtotehtäviin, joihin omasta mielestäsi olet kyvykäs.
No niin. Ap:n mielestä mies on liian vanha ja vähän ällö. "Mitään ei tapahtunut" Eikö tämä ole olennaista? Vähän vanhempi, ei kuitenkaan ikäloppu mies yritti vongata sinua ja kavereita, mutta mitään ei tapahtunut, kun ette olleet kiinnostuneita.
Kertoisin.