Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni katsoo muita naisia (varsinkin tummia ja hoikkia),

Vierailija
17.11.2006 |

vaikka väittää, että ei niistä välitä. Siis, että mua vit...ttaa. Ja aina kun on joku kaunis nainen lähettyvillä, niin se menee erikoiseksi. Miksi? Mulla ei ole samaa komeiden miesten kanssa. Komea mikä komea, eikä siitä sen enempää.

Nytkin meidän alakerrassa on työasioissa sellanen nätti, hoikka, nuorehko nainen. En viittinyt jäädä sinne, vaan tulin mielummin tänne koneelle.

'

Mies ei ole ikinä pettänyt minua, mutta se toisten latseleminenkin loukkaa.

Muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...katsoahan saa muttei koskea..

Vierailija
2/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisko hakeutua psykkalle ja ruveta kuntouttamaan itsetuntoasi normaalille tasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi haitata.

Vierailija
4/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin näin:

Miehelläsi on selvästi silmää naiskauneudelle ja hän on kaikista maailman naisista valinnut viettää loppuelämänsä juuri SINUN kanssasi!

Vau!

Vierailija
5/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minäkin katson kauniita naisia, enkä ole edes lespo. Kiva vain katsoa ihmisiä, jotka ovat hyviä jossain, oli se sitten ulkonäkö tai joku ihan muuten hankittu taito.

Vierailija
6/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, miks sen miehen pitää edelleen katsella muita, vaikka se on jo saanut minut?

Minä en ole vaalea ja pyöreä, vaan tummahko ja hieman ylipainoinen, toki paino on jo tippunut 12 kg reilun 2 kuukauden aikana, ja alaspäin ollaan menossa edelleen. Raskauden jälkeen jäänyt kiloja, mutta kyllä ne tästä lähtee.

Vierailija
7/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen esteetikko, ja kauneus vetoaa muhun. Miehelläsi lienee samaa vikaa. Kyse onkin siitä, millä tavalla tuijottaa. Mä en ainakaan jää töllöttämään suu auki, vaikka olisi kuinka kaunis ihminen, koska se on loukkaavaa sekä mun miestäni, että niitä tuijotettavia ihmisiä kohtaan.

Tästä käytiin muuten oman mieheni kanssa keskutelua seurustelun alkuaikoina, ja hän sanoi, että joskus on vaan vaikea olla katsomatta kauniita naisia. Mä sanoin siihen, että kunhan et tuijota mun seurassani (vilkaista saa, reflekseille ei mitään voi!) tai ala varsinaisesti flirttaamaan. Kyse on kunnioituksesta puolisoa kohtaan.

Vierailija
8/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta lisättävää.

Vierailija
9/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selijoista" ja " flirttaajista" tekee sitä ihan huomaamattaan, eikä ainakaan loukatakseen tai petollisessa mielessä. Oma miehenikin on aika kova katselemaan kauniita naisia, seurassa hän yleensä myös mielestäni aina vähän flirtaa naisten kanssa. Minusta se, että hän tekee tätä minun läsnäollessani on tietysti vähän ikävää, mutta kertoo myös siitä, että hän todellakin tekee tätä ihan huomaamataan. Petollisempaahan se olisi, jos mies katselisi/flirttailisi selän takana, eikä ollenkaan niin että sitä itse huomaisi. Silloinhan kyse olisi tietoisesta käyttäytymisestä, jonka mies pistää pois päältä oman naisen ollessa läsnä.

Pari kertaa mieheni on myös kuvaavasti kommentoinut sitä, kuinka MUUT miehet TUIJOTTAVAT MINUA. Hän on hieman närkästyneenä kysellyt, että eikö minua oikeasti häiritse kun miehet aina tuijottavat perään ja että " miten ne kehtaavat jos niillä on oma tyttöystävä mukana" . Olen silloin nauraen todennut, että ihan samalla lailla hän katsoo kauniita naisia minun läsnäollessani. Mies on ollut ihan hölmistynyt ja väittänyt, että ei varmasti tuijota tuolla tavalla. Mitä tästä voimme päätellä? Mies ei todellakaan tiedosta vilkuilevansa kaunista naista. Hän huomaa paremmin sen, että muut miehet vilkuilevat hänen naistaan =D.

En siis hirveästi pidä siitä, että oman miehen katse viivähtää selvästi pidempään kauniissa naisessa kuin ohi kulkevassa mummelissa, enkä myöskään pidä siitä pienestä flirtistä/machoilusta mitä olen ollut huomaavinani miehen käytöksessä naisten läsnäollessa, mutta toisaalta luotan mieheeni ja tiedän, ettei hän koskaan tekisi mitään todella petollista. Lisäksi luotan mieheni tunteisiin: minä olen se ihanin, minuun hän on rakastunut. Tiedän myös, että mies pitää minua upean näköisenä, todella kauniina ja seksikkäänä...Eivät ne muut kauniit ihmiset maailmasta mihinkään parisuhteen myötä häviä, eikä kenestäkään seurustelu myöskään tee sokeaa. Ja kyllä minä itsekin näen ne komeat paidattomat miehet kesäkaduilla! Jotkut ihmiset vain " luonnostaan" katsovat vähän pidempään kuin toiset. Ja jotkut luonnostaan aina vähän flirttaavat vastakkaisen sukupuolen kanssa. En edes osaa arvioida, teenkö sitä itse miesseurassa. Hyvin mahdollista että teenkin. Tunnen ainakin monia - varattujakin -naisia, jotka tekevät, eivätkä todellakaan tiedosta sitä.

Pointtini on se, ettei niillä muilla kauniilla ihmisillä enää ole väliä. Ei vaikka he olisivat lisäksi kivoja ja fiksuja. Minä haluan juuri mieheni ja hän haluaa juuri minut. Mitä sitten jos hänen elämässään tai näköpiirissään on muita ihania naisia tai minun elämässäni ja näköpiirissäni muita miehiä? Me olemme valintamme tehneet.

Etköhän sinäkin ap voisi ajatella näin? Jos kerran tiedät, ettei miehesi koskaan pettäisi sinua, tiedät miehen olevan juuri sinun kanssasi omasta valinnastaan ja että hän arvostaa sinua ihmisenä ja lisäksi sinun ulkonäköäsi, niin MITÄ VÄLIÄ jos hän katsoo jotain toista kaunista naista. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, ettei oma partneri enää NÄE muuta kauneutta? Eihän oma uusi peugeotkaan estä vilkaisemasta naapurin komeaa citikkaa...=D

Vierailija
10/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut normaalin terveen miehen. Hän todennäköisesti osaa flirttailla ja tekeekin sitä, mutta ei seurassasi. Eikä siinä mitään pahaa ole, sua kuitenkin rakastaa.

Mies

Vierailija
11/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin mieheni muiden naisten tuijottelu loukkaa minua. En mahda sille mitään. Joskus tuntuu, että pitäisi antaa samalla mitalla takaisin. Siis katsella muita miehiä ja oikein piiitttkkkäään, niin että mieskin huomaisi. Se ei vain tunnut minusta oikealta, enkä haluaisi loukata miestäsni. Mutta ehkä sillä tavalla mieskin oppisi tietämään, miltä minusta tuntuu...

Vierailija
12/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö kommentteja aina yhtä ajankohtaiseen aiheeseen.

Vierailija
13/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos susta tuntuu luontevalta katsoa muita, niin siitä vaan. Tuskinpa se mies siitä loukkaantuu, ainakaan minä en loukkaantuisi. Jos teet sitä kiusallasi, niin unohda koko asia ja ole oma itsesi.

Mies

Vierailija
15/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tumma ja hoikka, kaunis kasvoiltani.

Mä nautin siitä kun miehet katsoo mua, mutta en silloin kun ne on oman vaimonsa tai tyttöystävänsä kanssa. Sellainen avoin tuijottaminen silloin, on törkeetä.

Vierailija
16/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki vaimon seurassa, ei mitää törkeitä tuijotuksia, mutta joskus pää vaan kääntyy.

Mies

Vierailija
17/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kauniisti sanoa miehellesi, että tuijottaisi vähemmän sinun seurassasi. Minulla oli aivan seurustelun alkuaikoina sama " ongelma" . Itsetuntohan se lopulta taisi olla matalalla. Mies katseli vanhasta muistista kadulla tallaavia naisia perään. No, ajan myötä tuo tajusi olevansa varattu ;) ja tuijottelua en itsekään enää edes huomaa. Ehkä suurin muutos kuitenkin tapahtui mun korvien välissä. Älä niuhota liikaa, vaan ole tyytyväinen että miehesi on uskollinen. Ja keskustelu kannattaa aina - hyvässä hengessä, ei syytellen.

Vierailija
18/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tekisi mieli sanoa oikein kuuluvalla äänellä, että mitä sinäkin ..... siinä toljotat minun miestäni? Etkö näe, että me tässä olemme yhdessä pariskuntana? Onko sinulla jotakin kysyttävää, voimmeko me jotenkin auttaa sinua?

Ja siinä ei ole kyse nopeista silmäyksistä, jotka ovatkin ok, vaan ihan kunnon tölläämisestä, joka ei mielestäni todellakaan kuulu hyviin käytöstapoihin. No, kaikeksi onneksi mieheni ei pidä noita töllisteleviä naisia minään, ja tiedän kyllä olevani hänelle tärkeintä maailmassa. Mutta jollakin vaiston tasolla koen nuo miestäni kuolaavat naikkoset ärsyttävinä.

Tuijottaminen on rumaa käytöstä, oli se tuijotuksen kohde sitten kuinka hyvännäköinen ja joukosta erottuva tahansa.

Vierailija
19/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kuulu hyviin käytöstapoihin. Itse en myöskään tuijota muita miehiä. En oman miehen seurassa enkä muutenkaan. Ei ole tarvetta.

Voisithan asiasta sanoa miehellesi. Ihan vaan suoraan, että tulee ikävä olo kun tuijottelet muita.

Tsemppiä! :)

Vierailija
20/29 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tumma, hoikka ja hyvännäköinen ja tyylinen sekä aina huoliteltu niin itteenikin oikein nolottaa välillä esim. ruokakaupassa kun perhe on ostoksilla ja ukko alkaa kyttään ja oma muija vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi