Oon aina luullut että Kyllä Isä Osaa - lapset on oikeastikin sisaruksia
Ja luulin että Ahti Jokinen oli oikeesti Mummo:ssaAnnan isä.
Oon kuvitellut siis nyt n 30 vuotta, että Maiju ja Jarno Jokinen on sisko ja veli, ja niiden äiti on Tuija Ernamo ja Ahti Jokinen. Mutta Ernamon mies onkin ollu joku Pentti Jokinen, ei Ahti.
Eli ei "Jonna ja Jussi" olekaan sisaruksia.
Nyt oon vähän järkyttynyt.
Onko muutkin aina luulleet että Kyllä Isä Osaan äiti on molempien lapsien oikeakin äiti, vai oonko ainoo pöljä? 😆
Kommentit (14)
Ahti Jokinen on Jarno Jokisen isä. Ja Maiju on käsittääkseni Jarnon sisko.
Ernamo oli kyllä sexy siinä sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
No näinhän minäkin olen kuvitellut, mutta ilmeisesti näin ei olekaan.
Googletin noi kaikki.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen lause pitää paikkansa, toinen ei. Sukunimestä huolimatta eivät ole sukua keskenään.
Joo eivät ole sukua keskenään samasta sukunimestä huolimatta. Tuija Ernamo on Maijun äiti ja isä on Pentti Jokinen.
Jarno Jokisen isä on Ahti Jokinen ja äidistä en osaa sanoa.
Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää. 🤯
Maijun isä Pentti Jokinen, Tuija ernamon mies. Eivät sisarukset.
Eikö ne perheen sisarukset ole serkuksia? Eli niiden isät ovat veljeksiä.
Maiju Jokisen vanhemmat ovat Tuija Ernamo (tunnettu näyttelijä) ja Pentti Jokinen.
Jarno Jokisen vanhemmat ovat Tarja Kairimo ja Ahti Jokinen (tunnettu näyttelijä).
Maiju ja Jarno eivät ole keskenään mitään sukua (kuten eivät tietysti myöskään Pentti Jokinen ja Ahti Jokinen).
Kyllä tämä on ihan yleistä tietoa ja ollut aina tiedossa. En tiedä, mistä tuo väärä käsitys on peräisin. Jokinen on kuitenkin tosi yleinen nimi, eivätkä kaikki Jokiset ole sukulaisia.
Onke se varmaa, kuka kenenkin isä on? Syrjähyppyjä on tehty iät ja ajat!
Vierailija kirjoitti:
Onke se varmaa, kuka kenenkin isä on? Syrjähyppyjä on tehty iät ja ajat!
No sehän ei tietysti koskaan ole varmaa. Mutta Tuija Ernamo on kuitenkin satavarma siitä, että hän on synnyttänyt Maijun mutta ei Jarnoa (tiedoksi siis niille, jotka väittävät molempia Tuijan lapsiksi).
Entäs Olli Lindholm sitten? Voihan sillä ja Ernamolla olla ollut jotain supinaa sitähän sattuu. Kuvaukset venyy ja rentoudutaan alkohoolilla ja pikku purtavalla niin.
.