"Komeaksi kehuttu" ja muut ällötykset jakoon
Usein myös nuo komeaksi kehutut eivät ole kovin komeita, että onkohan joku äiti sitten muksuna heitä kehunut vai miksi ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet... Mitäs muita näitä ällöjä deittisanastoja on?
Kommentit (961)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
208 tykkäystä aloituksen viestiin jossa haukutaan miehiä.
Eikä palstalla muka ole miesvihaa.
En vihaa miehiä. Tässä ketjussa ihmetellään miehiä, jotka antavat valheellisen kuvan itsestään Tinder- profiilissaan
Tämä! Ei todellakaan vihata miehiä, halutaan vaan jakaa tietoa siitä, että minkälaisia miehiä kannattaa nettideiteillä välttää, ja miksi.
Samalla tavalla kun incelit kertoo minkälaisia naisia kannattaa välttää, ja miksi.
Incelit nimenomaan ei halua välttää naisia. Nainen pitää saada vaikka sitten yhteiskunnan tarjoamana, muuten on uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkon käyttö kohtuudella. Kuulostaa ongelmaiselta.
Samoin alkoholiton.
Miksi alkon käyttö kohtuudella kuulostaa ongelmalliselle? Jos esim. tykkää käydä muutaman kerran kuussa baarissa yhdellä puolison kanssa? Tämä on siis ongelma?
Kohtuukäytön pitäisi olla itsestäänselvyys, ei sitä tarvitse mainita. Jos pitää erikseen mainita että tykkää käyttää alkoholia kohtuudella niin todennäköisesti se oma kohtuukäsitys on aika reilu.
Prinsessa/kuningatar/keisarinna/jumalatar = narsistinen hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkon käyttö kohtuudella. Kuulostaa ongelmaiselta.
Samoin alkoholiton.
Miksi alkon käyttö kohtuudella kuulostaa ongelmalliselle? Jos esim. tykkää käydä muutaman kerran kuussa baarissa yhdellä puolison kanssa? Tämä on siis ongelma?
Koska "kohtuudella" on valetta kuitenkin.
Kyllä. Eräältä kysyin alkoholin käytöstä ja hän sanoi ettei käytä juuri lainkaan. Ei kannattaisi valehdella ja kaunistella totuutta, paljastui kuitenkin täydelliseksi alkoholistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Halinalle (=iso karvainen ukko)
Yleensä vielä lihava tai hormoneja popsinut saliukko jolla on pää pehmennyt.
Minulle on joitakin kertoja sanottu, että "Olet viisaampi kuin aluksi luulin" eli siis joku ihminen mielestään sanoo minua viisaaksi, vaikka lauseeseen on tuo kohta, jonka mukaan hän ei aluksi pitänyt minua viisaana. Eli siis kun hän näki minut ensimmäisiä kertoja, niin hän luuli minun olevan tyhmä, mutta huomasi sitten, että en olekaan. Kehun taakse piilotettu loukkaus siis.
Nuoren aikuisen määritelmä on 18-35 vuotias henkilö.
Räväkkä, eli kailottava pubiruusu.
Elämäm (nimenomaan m-kirjaimella) kova koulu = tarkkiksen ja koulukodin kautta kuntouttavaan työtoimintaan ,ei halua kuunnella ketään koska "muahan ei neuvota ja mulle ei vitt"ulla".
Boheemi =likainen sekainen asunto, luottotiedot menneet, punaviini maistuu ja tupakkaa palaa.
Tule ja vie "jalat alta".
- mikä *elvetin velvollisuus sellainen on sen toisen tehtävä - vie ITSE sen toisen jalat alta - vai eikö onnistu?
Vierailija kirjoitti:
Minulle on joitakin kertoja sanottu, että "Olet viisaampi kuin aluksi luulin" eli siis joku ihminen mielestään sanoo minua viisaaksi, vaikka lauseeseen on tuo kohta, jonka mukaan hän ei aluksi pitänyt minua viisaana. Eli siis kun hän näki minut ensimmäisiä kertoja, niin hän luuli minun olevan tyhmä, mutta huomasi sitten, että en olekaan. Kehun taakse piilotettu loukkaus siis.
Voisitko vähän vielä selittää?
Kun joku kertoo olevansa"katseenkestävä". Hohhoijaa..
Vähän ohis:
Työmaaruokalassa innostuneena kehuin miten hyvää lasagne oli
Kokki murahti: Mitäs vikaa ruoassa sit yleensä on?
Kun oikea vastaus olisi: Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti se on "komeaksiKIN kehuttu", siis kaiken muun mahtavan lisäksi ;)
Elämän koululaiset saavat jäädä käymään kouluaan ihan keskenään.
No itseasiassa tuostahan on se nokkelien huumorihmisten versio joka tietenkin on "komeaksi haukuttu". Siis tiätsä niin paljon hauskempi kun on HAUKUTTU komeaksi, jopa ihan päin naamaa eli naamaria!
Samat henkilöt luonnollisesti vääntävät Egri Bikaverin Erkin pikakivääriksi ja palaavat astialle lomilta lomps.
No erkin pikakivääri on erkin pikakivääri ja koskisen korvalääke todella on koskisen korvalääke. Tämä siis kultuuritietoista puhetta, ei märkäkorville. Lomille ihan vain lähdetään.
Ällöttää, kun kulahtaneet omasta mielestään nuorekkaat setämiehet käyttää tätä "miehenalkua" .🤢
Ei se, että käytät kallista lippistä, tai muuta merkkivaatetta tee sinusta nuorta enää. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Naisten profiileissa on melkein vakiona vähän tärkeilevä teksti ei ONS / FBW. Huomattavan monet lisäävät siihen vielä eikä muitakaan kirjainyhdistelmiä.
Jep, voisi yhtä hyvin sanoa "Olen muuten snobi" - tarvittaessa lisäys: ...ja kuljen nenä tavasta kohti.
Vierailija kirjoitti:
Sporttinen
Pukeutumalla tuulipukuun ei tulla sporttiseksi.
Myöskään "salilla käynti" ei ole mitään liikuntaa kun esim. maataan paikallaan ja kädet vähän liikkuu.
Luonnoton lihaskimppu ei ole myöskään "sporttinen" koska esim. cooperin testi tai maraton ei suju ilman hengenahdistusta kun "lihakset" vievät kaiken hapen päästä ja käytös sen mukasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nuorimies
Vain, jos tuo lukee yli 25-vuotiaan ilmossa.
Iän korostaminen ylipäänsä korostaa ajattelun yksipuolisuutta, joten pelkkä "nuorimies" nuorellakin on hölmösti sanottu - ikäänkuin nuoruus ei muuten näkyisi tai ajattelee, että toinen on niin idiootti, ettei muuten nuoruutta huomaa LOL =)
Karvakamut tai karvaiset lapset, yöks.
Jos kutsut niitä lapsiksi, se on iso varoitusmerkki.
Hyi hitto. 😂