Olen nyt 24 v. Minusta ei tullut mitään.
Kukaan ei tule koskaan pitämään minusta tai halua olla kanssani. Olen vain luuseri. Teen paskatyötä ja kuolen pois. Toivottavasti se tapahtuisi edes pian.
Kommentit (20)
Tuossa iässä vielä ehtii vaikka ja mitä. Mä myös oon tylsässä toimistotyössä, mutta kunhan saa itsensä elätettyä niin pitäisi olla ihan tyytyväinen. Koita löytää iloa jostain harrastuksesta tmv. Työelämä on harvalla herkkua.
N29
Vierailija kirjoitti:
Ehtiihän sinusta tulla vielä vaikka mitä
No ei tule ja vaikka tulisikin niin olisin jo liian vanha. Ei sillä ole mitään väliä.
Tuossa iässä välivuosien jälkeen mietin mitähän alkaisi opiskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tule ja vaikka tulisikin niin olisin jo liian vanha. Ei sillä ole mitään väliä.
Vanha? Hah hah.
MIkä elämässäsi on eniten pielessä? Paskaduuniko?
Itse kuljin bussissa lastenlipulla vielä 30-vuotiaana.
Ihminenhän on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen yli 25-vuotiaaksi asti, joten sitä nuorempia ei voi vielä aikuisiksi kutsua.
Minulla ei ole koskaan ollut perhettä tai kavereita. Lapsentekoikäkin meni jo.
Ap
Sinähän ehdit vaikka mitä. Itselläni oli tuossa iässä lapsia, mutta sen jälkeen olen opiskellut korkeakoulututkinnon. Saanut työpaikan ja omistusasunnon. Olen kyllä sitten eronnutkin, vaihtanut työpaikkaa ja opiskellut lisää ja tarkoitus vieläkin opiskella.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sulla on ainakin 6 vuotta aikaa pulauttaa lapsia ulos. Enemmänkin. Mitä luulet miksi sinulla ei ole kavereita?
Köysi kaupoille sitten vaan.
Itsesäälissä rypeminen on niin ällöttävää.
Tee jotain, äläkä narise.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän ehdit vaikka mitä. Itselläni oli tuossa iässä lapsia, mutta sen jälkeen olen opiskellut korkeakoulututkinnon. Saanut työpaikan ja omistusasunnon. Olen kyllä sitten eronnutkin, vaihtanut työpaikkaa ja opiskellut lisää ja tarkoitus vieläkin opiskella.
Tässä esimerkki että alle 25-vuotiailla on syy-seuraussuhteita käsittelevä aivojen osa vielä keskenkasvuinen.
Vitsailetko? Moni saa lapsia vasta 30-vuotiaana. Eikä se lastenteko ole mikään pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sulla on ainakin 6 vuotta aikaa pulauttaa lapsia ulos. Enemmänkin. Mitä luulet miksi sinulla ei ole kavereita?
Olen lihava, ruma, ällöttävä, tyhmä ja luuseri.
Ap
Hyvänen aika, sinulla on töitä ja olet vielä ihan nuori. Suurin osa ei edes mieti lapsia tuossa vaiheessa. Moni istuu koulun penkillä samanikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen lihava, ruma, ällöttävä, tyhmä ja luuseri.
Ap
Mutta onhan maailma täynnä rumia tyhmiä, läskejä, joilla on kavereita. Luusereita? Tavallaan joo, tavallaan ei, mutta ei se mitään haittaa.
Vaikuttaa, että ongelmasi on ennen kaikkea hyvin alhainen itsetunto. Tai sitten laskuhumala.
Vierailija kirjoitti:
Vitsailetko? Moni saa lapsia vasta 30-vuotiaana. Eikä se lastenteko ole mikään pakko.
Miten niin "vasta" aikuisena?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Häh? Sinå kuulostat nyt todella masentuneelta, eikä puheissasi ole kauheasti perää. Ne kuulostavat siltä synkältä ääneltä joka puhuu silloin kun on kauheat menkkakivut tai muuten todella ankea sää ulkona ja paha olla. Sä oot hei 24 :D ollaan melkein samanikäsiä. Naiset voi saada lapsia vielä 38v, jopa 40v,joten sulla on kyllä mahdollisuuksia siihen vielä.
Vai minkä ikäisenä oikein lapsen olisir halunnut? 16v vai?
Minusta sinun kannattaisi puhua jollekin noista, tai vähintään pitää päiväkirjaa ajatuksistasi ja miettiä mikä auttaisi pahaan oloosi, johon kyllä samaistun hiukan. Mutta mieti miksi sun pitäisi olla kuuluisa ja ihmeellinen? Elämä voi olla jännää ja seikkailua vaikkei olisi.
Pari vuotta sitten vasta tuntuu ettå koin jännimpiä ja kiinnostavimpia aikoja kuin ikinä, vaikken ole "mitään". Ja edelleen on aikaa tulla "joksikin". Eikä se ole paha vaikkei tulisikaan. Ainakin olet töissä, moni itkee tänään myös kun kukaan ei palkkaa ja elämä on hankalaa työttömyyden takia. Ja eikä tosiaan ole yhtään perhettä, eikä edes yhtään ystävää, ketään? Oletko varma?
Ap, vielä ehdit monenlaista. Tsemppiä!
Itsekin vasta joitakin vuosia tuon iän jälkeen valmistuin nykyiseen ammattiini ja sain myös perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti voit varautua siihen, että voivottelet vanhuutta vielä sellaiset 57 vuotta. Siinä vuoden 2079 vaiheilla olet liian vanha siihenkin. Valituksia ei oteta vastaan. Voimia.