Miksi edes pitää kertoa sukupuoli?
Mielestäni riittää, että lääkärissä kertoo biologisen sukupuolen, koska osa sairauksista ym. voi liittyä tähän.
Muuten ei ole mitään väliä, miltä näyttää tai mikä sukupuoli on! Voi olla ihan oma itsensä. Eikö se riittäisi? Unohdetaan siis koko sukupuoliasia virallisissa ja epävirallisissa yhteyksissä ja käsitellään sitä ikään kuin veriryhmänä lääkärissä.
Olkoon sitten poliisikoulussa samat lihaskuntotestit kaikille, jos se on olennaista poliisin työssä. Ja urheilukisat ei minua kiinnosta paskan vertaa ja ne rahat voisi laittaa koko kansan liikkumiseen.
Problem solved.
Kommentit (14)
Ratkaisin kaiken eikä kukaan edes kommentoi!
Vierailija kirjoitti:
Ja uimahalliin koppisuihkut ja koppipukukopit niin kuin muissakin maissa. Saunaan pyyhe päällä.
Oliko vielä jotain?
Kokoomus voi tehdä geenitestin puheenjohtajaehdokkailleen, niin saavat kromosomit selville ja voivat valita miehen puolueensa johtoon.
Missähän maissa? Kaikissa maissa joissa olen uinut uimahallissa tai kylpylässä on ollut naisten ja miesten puku- ja pesutilat.
Toki olisi hienoa, että yhdellä iskulla katoaisi "naisen euro" ja "naisiin kohdistuva väkivalta" sekä moni muu ongelma.
Ei voi olla sukupuolten välisiä tasa-arvo-ongelmia, kun ei ole enää sukupuolia. Ohi on naisiin kohdistuva seksuaalinen häirintäkin, koska kuka enää sanoo niin vanhanaikaisen sanan kuin "nainen"?
Kaikissa maissa (paitsi Pohjoismaat), joissa olen käynyt uimahallissa, on uimapuku vaihdettu kopissa ja käyty suihkussa kopissa. Ei siinä kaikkien nähden.
Multa menis elämä pilalle, kun en enää tietäisi kuka on vastakkaista sukupuolta. Elän siitä energiasta, joka imeytyy minuun vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksesta. Siis biologisen sukupuolen. Olisi kamalaa erehtyä ja saada itseen väärää energiaa.
Mutta siis toki ollut miesten ja naisten pukuhuoneet noissa maissa, mutta miksi?
Vierailija kirjoitti:
Multa menis elämä pilalle, kun en enää tietäisi kuka on vastakkaista sukupuolta. Elän siitä energiasta, joka imeytyy minuun vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksesta. Siis biologisen sukupuolen. Olisi kamalaa erehtyä ja saada itseen väärää energiaa.
Eikö pelkkä ihmisen osoittama kiinnostus riitä?
Hyvä idea. En kerro kenellekään sukupuoltani, niin enää ikinä ei baarissa tai missään häiritä. Helppoa. Sukupuoli katosi kuin pieru Saharaan.
Miksei Afganistanin naiset ole tajunneet tätä? Lopettakaa sukupuolesta puhuminen, niin ongelmat korjaantuvat.
Mutta kun haluan joka paikassa toitottaa, että olen nonbinarymuunsukupuolinenqueer ja prononimini ovat they/them.
Jaa tää ei koskenutkaan mitään raskausultraa ja vauvan sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa maissa (paitsi Pohjoismaat), joissa olen käynyt uimahallissa, on uimapuku vaihdettu kopissa ja käyty suihkussa kopissa. Ei siinä kaikkien nähden.
Missä ihmeessä olet oikein käynyt? Kuinka monta ihmistä sellainen uimahalli vetää?
Ainoat paikat joissa noin on ollut ovat sellaiset vesipuistot ja muut, joissa harva on käynyt edes suihkussa ennen uintia. Esim. Etelä-Euroopassa moni menee vesipuistossa uimaan käymättä suihkussa ensin, mikä on ällöä.
Niinpä riittää isoon vesipuistoon vain muutama suihku. Suomalaisella hygieniatasolla ei toimi.
Onhan tuo hyvä juttu vaikka raksalla, kun enää ei tarvita kaksia sosiaalitiloja tai uimahallissa, jossa riittää yksi pukuhuonetila. Urheilussakin paras voittakoon, sukupuoli ei ratkaise. Olenkin odottanut miespuolista jäätanssiparia olympialaisiin.
Tilastot paranevat, kun ongelmia koulutusvertailussa eivät tuota itäsuomalaiset pojat vaan itähelsinkiläiset ihan yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että muualla kuin Pohjoismaissa ei juuri peseydytä ennen allasta. Sitäkö haluat?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo hyvä juttu vaikka raksalla, kun enää ei tarvita kaksia sosiaalitiloja tai uimahallissa, jossa riittää yksi pukuhuonetila. Urheilussakin paras voittakoon, sukupuoli ei ratkaise. Olenkin odottanut miespuolista jäätanssiparia olympialaisiin.
Tilastot paranevat, kun ongelmia koulutusvertailussa eivät tuota itäsuomalaiset pojat vaan itähelsinkiläiset ihan yleisesti.
Enää ei puhuta poikien oppimistuloksista. On olemassa vain lapsia. Ehdotan myös kuntien ja alueiden hävittämistä. Ei ole enää sen jälkeen alueellisia eroja. Näin yksinkertaista!
Ja uimahalliin koppisuihkut ja koppipukukopit niin kuin muissakin maissa. Saunaan pyyhe päällä.
Oliko vielä jotain?
Kokoomus voi tehdä geenitestin puheenjohtajaehdokkailleen, niin saavat kromosomit selville ja voivat valita miehen puolueensa johtoon.