Muita jotka ei kokee että olisi sopinut paremmin johonkin menneeseen aikaan?
Nykyaika on liian nopeaa ja hektistä minulle ja haluaisin miehen joka pitää minusta huolta. Nykyaikana vaaditaan että jokainen pitää huolta itsestään, puoliso on vain itsenäinen kumppani elämän matkalla. Jokaisen täytyy olla ajan hermoilla ja vahva.
Kommentit (5)
Wanhassa elämäntavassa naisen asema oli yleensä huono. Jos sattui syntymään köyhiin oloihin, joutui raatamaan jo lapsesta ja oli melkein orjan asemassa. Jos sattui syntymään varakkaaseen perheeseen, joutui jo teini-iässä pakkoavioliittoon jonkun ällöttävän setämiehen kanssa. Ei kiitos!
Itse en lähtisi kovinkaan pitkälle aikamatkalle. Minulle riittäisi palata takaisin 1980 luvulle. Se oli hauskaa ja huoletonta nuoruusaikaa.
Olen syntynyt 1997 ja haaveilen siitä että olisin saanut elää nuoruuden 1980-90-luvuilla.
Haluaisin elää 1920-luvulla Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt 1997 ja haaveilen siitä että olisin saanut elää nuoruuden 1980-90-luvuilla.
Se olikin ihanaa! Voi kun pääsisi aikakoneella takaisin.
Voit valita Wanhan elämäntavan vaikka nyt. Länsimaihin muuttavia muslimeja jopa kannustetaan säilyttämään vanhakantaisuutensa. USA:ssa Amishit nauttivat lainsuojaa.