Stadi vastaan Lande
Miten tätä voidaan viedä vielä tehdä? Nyt on vuosi 2023 ja ei ole enää "landea", "heinähattuja"
tai muutakaan alentavaa nimityksiä henkilöistä jotka tuottaa ruuan isommalle osalle kaupunkilaisille.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa suurinosa ruuasta tulee ulkomailta
Kaupungeistako? Siat juoksee vapaana kaupunkien toreilla?
Filmasitko ne missitytöt viimeksi. Eivät muka tienneet mitään. Loppuvisassa saivat helposti hyvillä tiedoilla parhaan matkan. Meni melko virheettömästi.
Stadilaiset ovat kuspäitä joita pitää vetää turpaan.
Suklaajumalatar kirjoitti:
Täytä mun herkkurinkeli sun patongillasi isukki
🥖🍩😘
Miksi ääliö jauhat tuota samaa kaikkiin keskusteluihin? Et ole koskaan saanut mustaa naista, sinä pienimunainen läskitrolli.
Stadi häviää aina 100-0. NÄkeehän tuon jo nykyisestä päätöksenteosta. Nähdään vain se Hesa. Pthui!
Vierailija kirjoitti:
Filmasitko ne missitytöt viimeksi. Eivät muka tienneet mitään. Loppuvisassa saivat helposti hyvillä tiedoilla parhaan matkan. Meni melko virheettömästi.
Olivat kyllä hauskoja ja iso yllätys kun saivat täyspotin.
Ei helv nää "Missiot"🤣🤣 sai kyllä päivän naurut noiden pohdinnoista.
Stadin joukkueeseen täytyy ottaa aina yksi junantuoma joka on perillä landen asioista.
Tsadista kertoo riittävästi se, että siellä äänestetään Fat Darran kaltaisia "ihmisiä" mihin tahansa muuhun asemaan kuin paluulennolle.
Missio näytti miltä bimbot näyttää, jos joku ei vielä tiennyt.
Mun mielestä se on aika hyvä ohjelma. Pidän juontajista.
Ei muuta kuin uusintaa uusinnan perään se näköjään kaikki ohjelmat tulee moenen monta kertaa uusitaan kumminkin maksetaan sähkömaksut ja lupa kyllä johtoporrasta täytyy vaihtaa ja nopesti kun muutenkin ohjelmat on aivan ylihuonoja
Me ei tarvita mitään suomalaista ruokaa. Olen kyllästynyt maksamaan noille heinähatuille siitä että ne leikkivät työntekemistä.
Mtv3:lta nyt parhaimpaan katseluaikaan 5 vuotta vanhoja jaksoja??????
Kysymys kuului että mihin avattiin vuonna 2019....
Vastaaja sanoi että justhan se nyt avattiin (2019).
Suomessa suurinosa ruuasta tulee ulkomailta