Miten kaunis vaan on, pitää pettää..
Eli oli se vaimo kuinka kaunis vaan, pitää pettää. Tunnistaako miehet tämän kaavan?
Siis vaikka menee kuinka hyvin, ei siis ongelmia. Miksi?
Kommentit (13)
ei se naamasta kaupassa näy jos ei mälliä niele
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei ole ulkonäöstä kiinni. Jos on, niin se ei koskaan riitä, kun aina löytyy kauniinpi jostain.
Eitosiaan, mutta kun on ihan rakkautta jne niin miten ja miksi?
Miehen luonto vaan...
Rehellisesti, mikäli se nainen on varustettu samoilla AIVOILLA kuin täällä on valtaosa mammoista, niin kyllä sitä muita vähintäänkin miettii. Ne kaikki YSTÄVÄLLISET kohtaamiset naisten kanssa saa ajatukset juoksemaan, koska kotona ei tuosta ole tietoakaan. Meni pitkän pitkän aikaa kun löysin naisen joka miettii asioita myös minun kantiltani, ei tiuski, eikä halua ärsyttää. Hän ajattelee MEIDÄN parasta, aivan kuten minäkin. Jos sinä et ole sellainen, niin älä luule että sellaisia naisia ei ole, niitä on paljon.
Kauneus ei takaa hyvää parisuhdetta tai vireää seksielämää
Kyllä semies pettää, vaikka liitto olis miten hyvä ja antoisa kaikinpuolin.
Ei tietenkään mikään pelkkä kauneus takaa mitään, mutta jos ylläolevat toteutuu ja vielä on kauniskin, niin silti pitää pettää, useimmiten viinan viemänä, niin se on vaan.
Kokenut sen, mutta kosto oli suloinen.
En tunnista kaavaa. Ei ole 27 vuoteen edes käynyt mielessä että mitenkään tekisi mieli pettää, kenenkään kanssa. Ihan tavallisia taviksia ollaan vaimon kanssa molemmat, ja vaikka pitkässä suhteessa joskus isoillakin kirjaimilla keskustellaan, niin koskaan ei siihen ole mitään eikä ketään ulkopuolista liittynyt. Täysin vieras ajatus.
No se on kiva kuulla. Kaikilla ei käy yhtä onnekkaasti.
En tunnista kaavaa minkään. Ihan taviksen näköinen vaimo minullakin, mutten ole koskaan pettänyt, vaikka jo yli 45v yhdessä. Ei enää tässä iässä ole todennäköistä että koskaan petänkään. Monessa kauniissa naisessa ei ole kuin tyhjä kaunis kuori.
Mitä hotimpi vaimo / mies, sitä todennäköisemmin hänen puolisonsa pettää häntä.
Rumat ei petä toisiaan.
Kyllä vaan kaunis nainen voi olla todellakin fiksu. Itse olen just sitä, ja niin on moni muukin.
Sama kun sanoisi kaljuista miehistä "kaikki tyhmiä", no eivätole tietenkään.
Miksi juuri naisilla kauneus aina vaan yhdistetään tyhjäpäisyyteen. Inhottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan kaunis nainen voi olla todellakin fiksu. Itse olen just sitä, ja niin on moni muukin.
Sama kun sanoisi kaljuista miehistä "kaikki tyhmiä", no eivätole tietenkään.
Miksi juuri naisilla kauneus aina vaan yhdistetään tyhjäpäisyyteen. Inhottavaa.
No voihan tuolla muutama viesti ylempänä näköjään ihan sujuvasti sanoa, että " Kyllä semies pettää, vaikka liitto olis miten hyvä ja antoisa kaikinpuolin.". Kumpikohan noista nyt on isompi yleistys? (Ei, en pidä kumpaakaan hyvänä saati oikeana.)
Rakkaus ei ole ulkonäöstä kiinni. Jos on, niin se ei koskaan riitä, kun aina löytyy kauniinpi jostain.