Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhaastattelu - varoitusmerkit?

Vierailija
21.01.2023 |

Mitkä ovat teidän varoitusmerkit kun haette työpaikkaa? Mitä pitäisi osata huomioida haastattelussa?

Kysyn koska minulle on tarjottu työpaikkaa mutta jäi niin erikoinen tunne että epäröin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hehkutetaan kuinka hyvä yhteisö ja kaikenmaailman diipa daapaa eikä puhuta itse työstä tai palkasta.

Vierailija
2/5 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä luottaisin omaan intuitioon. Jos tuntuu epäilyttävältä, niin äkkiä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaan kysyä halukkuudesta johonkin työhön joka ei ole ilmoituksessa. Tai työpaikalla muka ei tarvitse tehdä juuri mitään, totuus voi olla toinen.

Tai voi heti avoimesti jäädä kuva, että töitä ollaan sysäämässä sinulle.

Halveksiva tai muuten hyökkäävä suhtautuminen jos olet pätevä voi tarkoittaa, että palkan lisiä ei sitten ole tapana maksaa eikä osaamista haluta myöntää. Tai jo valmiiksi yritetään pedata tilannetta, jossa osaava lähtee pois.

Vierailija
4/5 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että selitetään liian ympäripyöreäst asioista, joiden pitäisi olla aika selkeitä, esim työnkuva, työaika, palkka, vastuualueet jne.

Vierailija
5/5 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aletaan kysyä halukkuudesta johonkin työhön joka ei ole ilmoituksessa. Tai työpaikalla muka ei tarvitse tehdä juuri mitään, totuus voi olla toinen.

Tai voi heti avoimesti jäädä kuva, että töitä ollaan sysäämässä sinulle.

Halveksiva tai muuten hyökkäävä suhtautuminen jos olet pätevä voi tarkoittaa, että palkan lisiä ei sitten ole tapana maksaa eikä osaamista haluta myöntää. Tai jo valmiiksi yritetään pedata tilannetta, jossa osaava lähtee pois.

Tietynlainen hyökkäävä ja uhkaava asenne tuli esiin. Sellainen että jos tulen töihin niin irtisanoutumista ei sitten hyvällä katsota. Ei siis tietenkään suoraan noin sanottuna mutta rivien välistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi