Onko tylsää mennä yksin Ruotsin risteilylle tai kylpylään?
Kommentit (32)
Mene toki jos huvittaa. Laivasta ei tarvi edes poistua Tukholmassa jos ei halua. Laivalla voi käydä syömässä tai Tukholmassa lähimmässä ruokakaupassa. Kraanavettä voi juoda. Ainakin Gabriellassa on TV monessa hytissä. Joten voi vaan olla rauhassa. Voi käydä yöllä diskossa tanssimassa, ei haittaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mene toki jos huvittaa. Laivasta ei tarvi edes poistua Tukholmassa jos ei halua. Laivalla voi käydä syömässä tai Tukholmassa lähimmässä ruokakaupassa. Kraanavettä voi juoda. Ainakin Gabriellassa on TV monessa hytissä. Joten voi vaan olla rauhassa. Voi käydä yöllä diskossa tanssimassa, ei haittaa ketään.
Ehdottomasti haluaisin poistua, en vaan kököttää laivassa.
Matkojen järjestäjät ja hotellit eivät ole tätä päivää! Yksin matkustavia on paljon, silti yritetään hinnoitella pois!
Vierailija kirjoitti:
TV:tä kattoa pienessä hytissä vaikka Tukholman tarjonta aivan käden ulottuvilla? Ei jeesus.
Olisi varmaan ihanaa mennä yksin laivalle ikkunalliseen hyttiin, ja lukea kirjaa merelle katsellen. Taidankin toteuttaa tuon joskus.
Tukholmassa ei ole yhtään tylsää, kun pommit paukkuu ja autot palaa.
Mä tykkään käydä yksinään naimassa laivoilla. Ei oo kukaan tuttu kielimässä.
N33
Vierailija kirjoitti:
Olen ollu risteilyllä yksin ja kylpylässä. Kivaa oli.
Saitko munaa?
Vierailija kirjoitti:
Luulen että mulle sopisi. Viihdyn myös omassa seurassani ja tykkään tehdä niinkuin itse haluan.
Ja mulle kans! Olen vain niin ujo ja arka etten uskalla, kun en osaa mitään
Ruotsin risteilylle ei ole kiva mennä yksin eikä porukalla mut kylpylässä viimeksi keväällä olin yksin 5 päivää.
Tai siis menin yksin, ei siellä yksin voi olla.
Olen ollu risteilyllä yksin ja kylpylässä. Kivaa oli.