Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tylsää mennä yksin Ruotsin risteilylle tai kylpylään?

Vierailija
21.01.2023 |

Oteko ollut, kuin meni?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tylsää kun panee

Vierailija
2/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee menemään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut molemmissa. Kivaa oli. Sai tehdä kaikessa rauhassa sitä mitä haluaa ja aivan omaan tahtiin.

Vierailija
4/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylässä ainakin on ihaninta olla yksin, saa olla just niinkun itse tykkää. Laivalla en ole ollut itsekseen mutta uskon että viihtyisin.

Vierailija
5/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi hinnoitellaan ja myydään vaan pareille, yksin ei kannata kuluttaa mitään, tulee kalliiksi.

Vierailija
6/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tylsää kun panee

En kelpaa semmoiseen.

172/94

Vierailija
7/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylässä olen ollut yksin. Hyvin viihdyin. Sai vaan seurata omia impulssejaan eikä joka asiasta tarvinnut neuvotella kenenkään kanssa.

Vierailija
8/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertin taivas. Saa mennä yksin.

Vierailija
9/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi hinnoitellaan ja myydään vaan pareille, yksin ei kannata kuluttaa mitään, tulee kalliiksi.

Niinhän se tulee. Mutta ei ole kumppania tai kaveria , joista saisi matkaseuraa :(

Vierailija
10/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että mulle sopisi. Viihdyn myös omassa seurassani ja tykkään tehdä niinkuin itse haluan.

Vierailija
11/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tylsää kun panee

En kelpaa semmoiseen.

172/94

miehet panee aasejakin. Jos oot mies niin rahalla panee.

Vierailija
12/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just suunnittelen itsekseni kylpyläreissua - ihan vaan me myself and I. En jaksa odottaa...

Vierailija
13/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa hyvässä seurassa on ihanaa! Tulin juuri Kanarialta yksin ja loma oli täydellinen. Sain mennä nukkumaan silloin kun halusin herätä omia aikoja rauhassa. Syödä kun oli nälkä ja muutenkin kaikki oman aikataulun mukaan.

Vierailija
14/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyllä minä tuntisin oloni kurjaksi ja yksinäiseksi, jos menisin noihin yksin. Nautin kyllä olla yksin monessa muussa tilanteessa.

T: yksinäinen introvertti

Vierailija
15/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa keksiä turhempaa reissua kuin risteily; olla laivassa ja korkeintaan nähdä ikkunasta jotain saaristoa. Mutta yksin olen kyllä reissannut paljon. Kylpylöitä en harrasta.

Vierailija
16/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Tukholman-risteilyllä yksin kymmeniä kertoja. Se on ihanaa. Ei tullut kalliiksi. Hytit eivät paljon maksa, ja kanta-asiakasohjelmassa on aina tarjouksia sviiteistäkin. Laivalla ei ole pakko riekkua eikä ostaa taxfreeta tyhjäksi. Tukholman päiväohjelmassa aina esim. yksi museo tai taidenäyttely.

Vierailija
17/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa keksiä turhempaa reissua kuin risteily; olla laivassa ja korkeintaan nähdä ikkunasta jotain saaristoa. Mutta yksin olen kyllä reissannut paljon. Kylpylöitä en harrasta.

Yhdessä päivässä ehtii tehdä kaupungilla paljon. Onhan laiva satamassa monta tuntia.

Vierailija
18/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä päivässä ehtii tehdä kaupungilla paljon. Onhan laiva satamassa monta tuntia.

Helsingistä lähtevissä risteilyissä on aikaa Tukholmassa vain viitisen tuntia.

Vierailija
19/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyllä minä tuntisin oloni kurjaksi ja yksinäiseksi, jos menisin noihin yksin. Nautin kyllä olla yksin monessa muussa tilanteessa.

T: yksinäinen introvertti

Kai se riippuu tilanteesta. Olin ennen tosi huonossa suhteessa joten siihen verrattuna.

Nyt mulle sopii yhdistystoiminta ja harrastukset, joissa ollaan ihmisten seurassa kun haluaa mutta voimyös olla menemättä kun ei jaksa.

Esim mielenterveysyhdistykseen ei ole yhtään korkea kynnys.

Vierailija
20/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin yksin risteilylle ja oli ihan hauskaa, kunnes muistin, että toisten ihmisten mielestä ei ole hauskaa. Sitten ei ollut enää hauskaa.