Minkä ammatin edustajia et suostu tapailemaan?
Ikäsi ja sukupuolesi? Perustelujakin saa laittaa.
Kommentit (285)
Astronautteja. Ovat niin etäisiä.
Kennelinpitäjää tai vastaavaa koiriin intohimoisesti suhtautuvaa ammatinharjoittajaa, jonka arki täyttyisi luonnollisesti yrityksen pyörittämisestä ja tuoksuisi (sanon kauniisti) koirille. Todennäköisesti koirat olisivat intohimo isolla i:llä, joka on minulle no-no.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei-akateemiset ovat kalluja, jotka kelpaavat korkeintaan hyperkänniseen inva-wc -rynkytykseen.
Mikä on kallu? Teillä akateemisilla on näköjään ihan oma sanastokin, tai sitten kirjoitustaitoa ei ainakaan tarvitse osata. 😊
Tyypillistä kalanaivon kohellusta: Oma ymmärtämättömyys selitetään viestijän viaksi.
Meneekö kuinka paljon sätkätupakkaa ja huudatko säännöllisesti televisiolle?
Mitä sinne Statiin kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Teurastaja ja turkistarhaaja.
...tai juutalaista tai muslimia! Niillä kun taikausko vaatii tappamaan teuraseläimet kiduttamalla!
Ei käy
Näyttelijä - kamalat työajat
Muusikko - ks.ed.
Ammattiurheilija - liian sidottu hommaansa
Poliitikko - sama juttu
Maanviljelijä - en halua emännäksi maalle
Diplomaatti - en halua edustusvaimoksi
Pappi - silmätikku, kamalat työajat
Lentäjä - pelkäisin koko ajan
Merikapteeni - aina poissa
Kaupparatsu - ks.ed.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, mikä liittyy elävien olentojen tappamiseen eli armeijaan, teurastukseen, tarhaukseen jne. liittyvät jutut on ehdoton ei.
Armeijan tarkoitus on nimenomaan elämän puolustaminen.
Sitäpaitsi kaikki terveet suomalaiset miehet ovat reserviläisiä ja siis tarvittaessa sotilaita!
Hoitsut on käyty läpi X2 ja ei enää ikinä.
Yksinkertaisesti vaan liian kuormittava ammatti täysin järjettömillä vuoro järjestelmillä.
Vierailija kirjoitti:
Pappi, koska olen ateisti ja poliisi, koska tykkään sillon tällöin pössytellä tai sienitrippailla.
N35
Olen pappi! Voin antaa sinulle syntisi anteeksi, jos teet parannuksen ja suoritat määräämäni katumusharjoitukset!
Perunan taimet kirjoitti:
Vihervasuri poliitikkoa. Pelastaa maailman muiden rahoilla...
Sama täällä! Ovat Isänmaalle, taloudelle ja yhteiskunnalle yleisvahingollisia kaikilla keksimillään tavoilla!
Joku huuhaapuoskari tai ennustaja tai taikakivikauppias olisi kyllä varsin nopeaan hylkyyn jos vähänkin on pysyvästi ammatissaan eikä sivutoimiharrastuksena viihdyttämässä polttariporukoita. (Tuollaiseen ennustajaan olen törmännyt joskus.)
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mitään amiksia :D
Mikähän ammatti on amiksi?
Vierailija kirjoitti:
Taksikuski.
Muslimitaksikuski.
Opettaja ja ei ikinä. Olen nainen 32v.
Vierailija kirjoitti:
Astronautteja. Ovat niin etäisiä.
Ja se univormukaan ei oikein sytytä, kun tulevat illalla töistä kotiin.
Muusikkoja, taiteilijoita ja muita hippejä
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on sotilaista huono käsitys. En varmaan sellaista suostuisi tapailemaan.
Höpsö tyttö!
KAIKKI suomalaiset miehet ovat tarvittaessa sotilaita, jos ei sairaus tai vamma sitä estä ja tekisivät henkensä uhalla parhaansa sinunkin pelastamiseksesi, jos asiat maassamme sille tolalle kääntyisivät!
Elämme parhaillaan Suomen tunnetun historian pisintä rauhan kautta ikinä ja valitettavasti tilastollinen todennäköisyys on, ettei se voi kestää ikuisesti, joten siihen pahimpaan mahdollisuuteen on valmistauduttava samalla toivoen, ettei Ukrainan tilanne täällä toistuisi!.
Vierailija kirjoitti:
Ihmistä, joka alleviivaa omaa akateemisuuttansa.
Tämä! 5/5
Poliisi tai johtaja ei käy.