Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ammatin edustajia et suostu tapailemaan?

Vierailija
21.01.2023 |

Ikäsi ja sukupuolesi? Perustelujakin saa laittaa.

Kommentit (285)

Vierailija
201/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei-akateemiset ovat kalluja, jotka kelpaavat korkeintaan hyperkänniseen inva-wc -rynkytykseen.

🤮 tyyppi olet!

Vierailija
202/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni käsittelee työssänsä esimerkiksi koboltilla päällystettyjä osia. Tuota et voi tietää puolisosi etsiessäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on sotilaista huono käsitys. En varmaan sellaista suostuisi tapailemaan.

Niiden kanssa pärjää helposti. Joskus käyvät harjoittelemassa parissa paikassa. Ihan perusjeppejä ovat. Niiden kaverit myös. Tykkäävät istua iltaa, syödä jotain kivaa ja juoda pari drinksua olutta tai viiniä. Tai mitä nyt tarjolla on.

Vierailija
204/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on sotilaista huono käsitys. En varmaan sellaista suostuisi tapailemaan.

Niiden kanssa pärjää helposti. Joskus käyvät harjoittelemassa parissa paikassa. Ihan perusjeppejä ovat. Niiden kaverit myös. Tykkäävät istua iltaa, syödä jotain kivaa ja juoda pari drinksua olutta tai viiniä. Tai mitä nyt tarjolla on.

Tuo tarkoittaa lähinnä sitä, että pikkelssipuvussa poistutaan kotoa ja juhliin puetaan armeijan juhlauniformu. Mitenkään muuten asia ei kotona näy.

Vierailija
205/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tarkoittaa lähinnä sitä, että pikkelssipuvussa poistutaan kotoa ja juhliin puetaan armeijan juhlauniformu. Mitenkään muuten asia ei kotona näy.

Mustaa pukua ei tarvitse ostaa. Aina menee päälle armeijan juhlapuku.

Vierailija
206/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen ala mitä se toinen vihaa, mutta ei kuitenkaan tee mitään päästäkseen muihin hommiin vaan valittaa vain kuinka pas_ka työ hänellä on.

Vierailija
207/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin minkään ammattikunnan edustajat automaattisesti rajautuisivat pois, ellei jotain ammattirikollisia lasketa mukaan. Heikkoja kokemuksia kuitenkin on (sivusta seuraten) puolustusvoimien ja rajavartiolaitoksen palveluksessa työskentelevistä. Poikkeuksethan kuitenkin vahvistavat säännön, että voihan sieltäkin kelpo kandidaatteja löytyä.

Vierailija
208/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastaja, vartija, poliisi. Patologi.

Vierailija
209/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan paha mieli taas tästäkin keskustelusta.

-amis

Vierailija
210/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset sosiaalityöntekijät ja sen tapaiset joutuvat työnsä takia olemaan woke joten sellaisen kanssa minulla olisi liian erilaiset maailmankuvat. Kyse ei ole ammatista sinänsä.

Vierailija
211/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla kysymys ei ole ajankohtainen, mutta jos olisi, niin lääkäreitä en suostuisi. Inhottaa se ajatus, että hän saattaisi saada potilaaltaan jonkun taudin ja tartuttaisi sen sitten minuun.

Mä olen lääkäri. En koskaan koske potilaaseen käyttämättä kertakäyttöhanskoja. Käytän maskia. En ole koskaan saanut potilaalta mitään tarttuvaa tautia.

Vierailija
212/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkistarhaaja taisi saada eniten pisteitä.

Vierailija
213/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku karjankasvattaja maatilalla voisi olla hankala, hänen aikataulut todennäköisesti niin erit, kuin itselläni, asuinpaikka sellainen, ettei olisi minulle ok, vapaapäiviä tuskin pahemmin on, lomia ei koskaan. Epäilen, ettei homma vain toimisi, vaikka itse ammattia vastaan minulla ei ole mitään.

Vierailija
214/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompi luetella ne, joita deittaisin, eli lääkärit ja diplomi-insinöörit. Muut eivät käy. Terveisin KTM

Miksi KTM ei käy?

Vierailija
215/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajia, varsinkin kun olen itsekin sellainen. Ja opettajathan on tunnetusti lähes pelkästään toistensa kanssa naimisissa. Kuvitelkaa sitä tylsyyttä, kaksi pölisevän kuivaa jäkälää yhdessä.

Työterveyslääkäreille opettajuus on diagnoosi sinänsä. Moni valituksen aihe vastaanotolla selittyy ammatilla.

Tämä on totta ihan yleislääkärillekin. Potilaan käytös on tietynlaista, ja kun vastaanoton jälkeen katsoo hänen ammattinsa, niin se on opettaja.

Vierailija
216/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mikä liittyy elävien olentojen tappamiseen eli armeijaan, teurastukseen, tarhaukseen jne. liittyvät jutut on ehdoton ei.

Vierailija
217/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajat ja muut käsienheiluttajat ja korkeastikoulutetut.

Kaikista pahimpia ovat YouTubettajat ja toimisto"työntekijät", kun vain istuvat koneella. Oikeassa työssä tulee hiki. M27

Olen ope ja mulla on hiki joka päivä töissä.

Hanki vaihdevuosilääkitys.

Vierailija
218/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapailisi ihmisläheistä työtä tekevää miestä, esim. psykologia, sairaanhoitajaa, opettajaa... Lääkäreitä on ollut paljon tarjolla, aina olen antanut pakit. En myöskään mielelläni enää tapailisi johtavassa asemassa olevaa ihmistä.

Nainen 28

Vierailija
219/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteerit, palkanlaskijat, kirjanpitäjät jne.

Karseita naisia.

Vierailija
220/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tapailisi ihmisläheistä työtä tekevää miestä, esim. psykologia, sairaanhoitajaa, opettajaa... Lääkäreitä on ollut paljon tarjolla, aina olen antanut pakit. En myöskään mielelläni enää tapailisi johtavassa asemassa olevaa ihmistä.

Nainen 28

Pysy sitten kissojesi kanssa sinkkuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi