Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ammatin edustajia et suostu tapailemaan?

Vierailija
21.01.2023 |

Ikäsi ja sukupuolesi? Perustelujakin saa laittaa.

Kommentit (285)

Vierailija
161/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei-akateemiset ovat kalluja, jotka kelpaavat korkeintaan hyperkänniseen inva-wc -rynkytykseen.

Olen tällä palstalla ensimmäistä kertaa törmännyt tähän kallu-sanaan, ja jotenkin minulla on sellainen mielikuva, että ihan niiden sivistyneimpien piirien sanastoa se ei ole. Olen myös sitä mieltä, että jos itse harrastaa "hyperkännistä inva-wc -rynkytystä", niin ehkä se seura jota siihen saa on aika samanhenkistä kuitenkin.

T. Ei-akateeminen nainen

Analyysisi ja taustaoletuksesi ovat satavarmasti tosia - MITÄÄN muuta vaihtoehtoahan ei ole!!

Löytyykö AMK-todistus kuitenkin? Jos, niin tarjota pikkuneidille hyvät aamukyydit lähijunan käymälässä.

Voi miksi luin tätä ketjua juuri ennen ruokailua? 🤢 Ehkä sinun piireissäsi seksi ventovietaan kanssa haisevassa lähijunan käymälässä kuuluu normaaliin elämään, minun piireissäni ei onneksi kuulu.

Vierailija
162/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään myyntimiestä en suostu enää edes treffaamaan! Puhuvat uskomattoman määrän p@skaa, ryyppäävät ja pettävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katso amk-mirkkuja muualla kuin Hese-hotellissa, housut kintuissa, pyllistämässä minulle.

Siitä matalammin koulutetut rekisteröityvät lähinnä muurahaisiksi.

Tuolla tavalla kun puhuu naisista niin karkottaa luotaan sellaisetkin, jotka niihin omiin vaatimuksiin sopivat.

Meinasit että anonyymi kirjotus täällä on sama kuin naisille puhuminen kasvotusten.

Eiköhän se asenne jossain vaiheessa tapailua paljastu. Yleensä ihmisen on aika vaikea loputtomiin esittää ihan jotain muuta kuin on.

Tapailua? Kunhan ehtii koeajolla käymään.

Sellaista elämää. Onko kuinkakin paljon sukupuolitauteja?

Vierailija
164/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajat ja muut käsienheiluttajat ja korkeastikoulutetut.

Kaikista pahimpia ovat YouTubettajat ja toimisto"työntekijät", kun vain istuvat koneella. Oikeassa työssä tulee hiki. M27

Mutta aivot saa levätä

Vierailija
165/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei-akateemiset ovat kalluja, jotka kelpaavat korkeintaan hyperkänniseen inva-wc -rynkytykseen.

Olen tällä palstalla ensimmäistä kertaa törmännyt tähän kallu-sanaan, ja jotenkin minulla on sellainen mielikuva, että ihan niiden sivistyneimpien piirien sanastoa se ei ole. Olen myös sitä mieltä, että jos itse harrastaa "hyperkännistä inva-wc -rynkytystä", niin ehkä se seura jota siihen saa on aika samanhenkistä kuitenkin.

T. Ei-akateeminen nainen

Analyysisi ja taustaoletuksesi ovat satavarmasti tosia - MITÄÄN muuta vaihtoehtoahan ei ole!!

Löytyykö AMK-todistus kuitenkin? Jos, niin tarjota pikkuneidille hyvät aamukyydit lähijunan käymälässä.

Voi miksi luin tätä ketjua juuri ennen ruokailua? 🤢 Ehkä sinun piireissäsi seksi ventovietaan kanssa haisevassa lähijunan käymälässä kuuluu normaaliin elämään, minun piireissäni ei onneksi kuulu.

Kyllä kuuluu, ja valitsen usein koko kärryn virtsakyllästeisimmän läävän, jotta odööri herättää aistit!

Ja siinä on muuten muulla vaunulla poskissa punaa kun mirkku kirkuu.

Vierailija
166/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjää en tapailisi, liian paljon helppoja mahdollisuuksia pettää ja käyttää kovia huumeita.

Vierailija
167/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen tunnin ankaran miettimisenkään jälkeen en saa päähäni yhtään sellaista ammattia, jonka edustajia en suostuisi tapailemaan. Sosiaalipummeista toimitusjohtajiin, kommunisteista porvareihin, rattotytöistä aatelisneiteihin, kyllä kaikki käy! En ole siis minkään sortin rasisti, Eihän sellainen ole edes maassamme hyväksyttävääkään!

Vierailija
168/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani lääkärit ja hammaslääkärit ovat olleet niin tylsiä ja värittömiä tyyppejä, joten ei. Ei yksityisyrittäjää, heillä ei ole ikinä aikaa suhteelle ja olet aina prioriteettilistan viimeisenä.

Vierailija
169/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku somella elantonsa tienava olisi aika kaukana omasta arjesta. Ja turkistarhausta en hyväksy

Vierailija
170/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksityöläistä en tapailisi. Ja itse siis mies.

Oletpa pinnallinen!

Vierailija
171/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani miespuoliset psykologit ja psykiatrit ovat oikeesti tosi omituisia, suuri osa saisi varmaan itsekin jonkun diagnoosin. Että ne ei kyllä kiinnosta.

Vierailija
172/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni toimistossa työskentelevä nainen luulee olevansa joku ihmeen lahja Jumalalta miehille. Luulevat itsestään ihan liikoja.

Never again...

Vierailija
173/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajia, varsinkin kun olen itsekin sellainen. Ja opettajathan on tunnetusti lähes pelkästään toistensa kanssa naimisissa. Kuvitelkaa sitä tylsyyttä, kaksi pölisevän kuivaa jäkälää yhdessä.

Työterveyslääkäreille opettajuus on diagnoosi sinänsä. Moni valituksen aihe vastaanotolla selittyy ammatilla.

Mikä valitus? En mene kuin pakotettuna lääkäriin, jos silloinkaan. Joten lääkärikäyntejä on elämän aikaan ollut tasan 2 tähän mennessä.

Ope 49

Sinä ja sinä. Et edusta laajasti koko ammattikuntaa.

Vierailija
174/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollisia En tietenkään maailman vanhimman ammatin harjoittajia en myöskään.

Luterilaisen kirkon piispaa olen saanut kätellä työni vuoksi , mutta Henkilökohtaisesti en muiden

uskontojen piispoja en ole kätellyt ei ole ollut työhöni kuuluvaa tehtävää. , Johon kuuluisi kätellä ja tavara näitä piispoja .

Eikä pappeja Italian piispaa ei tavallinen Italian kansalaisenkaan ei ole asiaa mennä kättelee , Ei

Se sanoo säännöt! Joten Italian piispaa Naisena ja suomalaisena , En mene tapaamaan enkä kättelemään .

En tiedä Erottusinko joukosta, Uutena vuotena , jos olisin ,

Siellä Piispan puhetta katsomassa ?

Osottaisko sauvallaan .. " Aha paikalle on tullut Suomalainen turisti .. ja jakaisi puhettaan..

Eli en tule koskaan tapaamaan ordoksis katolisia piispoja, ja noissa viroiissahan on Aina miehiä ,

Eikä Luostarin munkkiakaan ei ole lupa kätellä eikä tavata Henkilökohtaisesti ellei Hän satu olemaan.entinen mies, tai veli.

Mutta se ei ole mahdollista kun veljeni ei ole Koskaan ajatellut mennä luostariin munkiksi.

Kysyttiin minkä ammatin edustajaa et halua tavata.

No noita piispoja EI ole , asiiaa tavata .

Luterilaisen kirkon piispaksi on Hyväksytty nainen eli on piispana nainen.

Mutta EI Ordododoksuses - katolisessa uskonnossa ei ole nainen piispana.

Lintulan luostarin nunnaakaan , ei tiedä eikä saa mennä naisenakaa. Tapaamaan ellei , ole Lähiomaonen vain vierailulle kyllä yleisesti.

No munkki ja nunna ei ole ammatteja ne ovat kutsumuksia on luvattu lopun elämän rukoilla Jeesuksen äitiä Mariaa.

Aloittajalta jäi nämä pois nyt ei jny käsittelemättä piispat , munkit ja nunnat.

Tehtaiden johtajia, mitä mä niitäkään meen pällistelemään Ellen hae tehtaaseen töihin ja , sitten jos olisi valittu sinne Hyviin tapoihin kuuluu , että johtaja tapaa uuden työntekijän.

Mutta ei , jääkööt nekin pois , tehtaan johtajat. Joita en nyt Henkilökohtaisesti mene tapaamaan, Vain jos olen ,

Ilmoittautunut jonkun järjetön tai matkan järjestäjän , järjestämään yritys vierailulle tehtaaseen , sillin kyllä välähtää , ajatus ..

Saammeko tavata itse johtajan ?

No sekin saa jättää pois laskusta,. ..

No mitä Ammatteja , niitä mitä en halua tavata?

..Kuninkaan linnan ja Presidentin , sekä Rajavartiolaitoksen vartijaa Ei saa mennä lähellekään.

Ei on turvarajat!Erittäin tarkat on !

Ja Ison Omenan kierrän lopun elämäni kaukaa myös Tavalliset Vartijat myös Heitä en halua tavata eikä ohi tiedä mennä!

Mutta Vankilan vartijaa ja Johtajaa on ollut Kunnia tavara

Mutta VIERAILULLA OPINTO VIERAILULLA.

Mutta ymmärtävistä syistä" asukkaita "ei saanu mennä puhuytelenaan eikä ollu lupa mennä kättelemään .

Joo kyllä Valtion majoituspaikassa heitä ei saanu puhutella.

Näin ( Keskusvankilan vierailulla).

Ja kirurgin jätän kyllä nyt , pois laskuista, Koskaan ei tiiä millon joutuu ( joudun ) leikattavaksi .

En kyllä muuten kyllä pakjaudu seuraan!

Patologi en koskaan eläissäni Missään , tavannut patologia en kyllä työssään halua nähdä!

Sama myös krematorion hoitajaa .

Ei ole tullu vapaalakaan , Lomalla kylpylä lomalla karaokea Laulaan Patologi eikä krematorion hoitaja.

Enkä halua tavata Presidentti Vladimir Putinia!!!( Varmaankaan miljoona muukaan!)

Siinäpä ne on.

Vierailija
175/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni toimistossa työskentelevä nainen luulee olevansa joku ihmeen lahja Jumalalta miehille. Luulevat itsestään ihan liikoja.

Never again...

Ja itse olet työtön juoppo.

Vierailija
176/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen vartijat. Maku meni iäksi tuon iso Omena tapauksen vuoksi. Hyiiii, yökkkkk

Vierailija
177/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin humanisteissa työntää luotaan.

t. insinööri

Vierailija
178/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Never again...

Olen absolutisti.

Miksi te naiset saatte haukkua miehiä tässäKIN ketjussa, mutta jos mies sanoo edes vähän kritiikkiä, niin te naiset olette heti haukkumassa? Ei mekään haukuta teitä.

Ottakaa kritiikki vastaan kuin naiset.

Vierailija
179/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia on asunnonvälittäjistä, joten ei enää koskaan. Eipä ole ajankohtaistakaan deittailla näin keski-ikäisenä vakituisessa parisuhteessa, mutta jos olisi, niin mieluummin olisin yksin kuin rupeaisin seurustelemaan asunnonvälittäjän kanssa.

Vierailija
180/285 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Never again...

Olen absolutisti.

Miksi te naiset saatte haukkua miehiä tässäKIN ketjussa, mutta jos mies sanoo edes vähän kritiikkiä, niin te naiset olette heti haukkumassa? Ei mekään haukuta teitä.

Ottakaa kritiikki vastaan kuin naiset.

Olet Kelan almuilla elävä mt-tapaus, alkoholisoiduit 14 vuoden iässä ja asut kuolevassa radanvarsipitäjässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi