Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä armeijassa, eikä tykkää siitä ollenkaan. Haluaa selvitä puolella vuodella. En siis pääse RUK-tanssiaisiin!

Vierailija
21.01.2023 |

Poikaystävä aloitti palveluksen tammikuun alussa. Eikä tykkää olla siellä ollenkaan. On sanonut sen olevan "ihan paskaa" ja haluaisi ehdottomasti selvitä puolen vuoden palveluksella, eikä joutua vuoden palvelukseen. Mutta silloinhan poikaystävä ei siis mene RUK:hon, enkä mä pääse RUK-tanssiaisiin.

Voisinko mitenkään kannustaa poikaystävää, että yrittäisi palvella vuoden ja päästä jopa sinne RUK:hon asti? Oon kuullut RUK-tanssiaisten kuitenkin olevan niin upea kokemus, että haluaisin sinne päästä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinulla murheet! Kasva aikuiseksi!

Vierailija
22/29 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä tanssiaiset??

Mun poikaystävä kävi intin 1995, silloin se oli pakollinen 9 kk kaikille, puolesta vuodesta eikä tanssiaisistakaan senkään vertaa oltu kuultu.

9kk palveluksella EI saa mitään tanssiaisia, ne on RUKin käyjille tarkoitettu.

Kyllä niitä on ollut, tanssiaisia kautta aikain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä tanssiaiset??

Mun poikaystävä kävi intin 1995, silloin se oli pakollinen 9 kk kaikille, puolesta vuodesta eikä tanssiaisistakaan senkään vertaa oltu kuultu.

HÖPÖHÖPÖPÖPPP!

Vierailija
24/29 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille on tärkeämpää oma status kuin toisen ihmisen hyvinvointi. Kannattaa nyt neiti tarkkaan harkita, että onko tämä nuori mies sinulle lainkaan sopiva, kun ajattelet ensisijaisesti kuitenkin vain itseäsi.

Päästä vapaaksi!

Vierailija
25/29 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sa päästä RUK tanssiaisiin kun menet armeijaan itse.

Tai myöhemmin jonkun toisen miehen kanssa. Jotkut naiset on käyneet useissa RUK:n tanssiaisissa. Sinne voi mennä myös esimerkiksi serkun daamiksi, jos serkulla ei ole tyttöystävää.

Kuka tuollaisia tanssi serkkunsa kanssa? Pohjois-Pohjanmaa?

RUK-tanssiaisiin upseerioppilaat yrittävät yleensä saada avecin vähän keinolla millä hyvänsä, koska avecittomat upseerioppilaat joutuvat niissä tanssiaisissa mm. tyhjentämään roskiksia, siivoamaan vessoja ja huolehtimaan tarjoilusta. Eli jos upseerioppilaalla ei ole tyttöystävää (tai poikaystävää) tai sellainen ei sinne tanssiaisiin pääse, niin monikin koittaa silloin saada avecikseen kaverin, serkun jne. Olen tosin kuullut sellaistakin juttua, että joka vuosi noihin tanssiaisiin jopa tarvitaan jonkin verran avecittomia upseerioppilaita, jotta jotkut ovat tekemässä noita ylläpitohommia, eikä kaikille sen vuoksi edes avecia sallittaisi.

Ennewwanhaan hakivat ilmoituksilla esim sairaanhoito-oppilaitoksen ilmoitustaululla tanssikavereita!

Vierailija
26/29 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa armeijaa on ihan normaali tuntemus, että se on "ihan paskaa".

Ja koska kyse on talven saapumiserästä, ei AUK/RUK halukkaita varmasti ole pilvin pimein, on iso todennäköisyys, että hän päätyy AUK:kiin jos ei osaa laittaa kunnolla vastaan.

Jos päätyy AUK:kiin, on sama sitten mennä RUK:kiin, koska palvelusaika on sama ja saa intistä enemmän irti.

Jos hän ei päädy tai häntä ei pakoteta AUK:kiin, ja ovet siis sulkeutuvat - jätä se sika 🐖🐷

RUKin käyneet on miehiä, muut on hiiriä 🐁🐭

Vierailija
27/29 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksittäisen taistelijan tyttöystävän henkilökohtainen voi voi.

Vierailija
28/29 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muistan, kun joskus jossain väitettiin, että RUK:n juhlat on seuraavaksi hienoimmat linnanjuhlien jälkeen. No jaa, omana daamina olostani on niin pitkä aika v 1976, mutta olihan ne hienot juhlat, kun minä eka kertaa elämässäni 20-vuotiaana pukeuduin pitkään leninkiin. "Onneksi" silloin ei ollut kännyköitä eikä sosiaalista mediaa. Ei "voitu" levennellä muille juhlassa olosta.

Vierailija
29/29 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kun menet itse inttiin ja RUKkiin. Pääset tanssiaisiin. Mutta voi olla että kun peruskoulutus paskaa olet kärsinyt muuraman viikon, niin into alkaa hiipumaan

Naiset yleensä ovat motivoituneempia armeijaoalvelukseen kuin munattomat luuserit.

Vapaaehtoiset on yleensä motivoituneempia kuin pakotetut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi