Poikaystävä armeijassa, eikä tykkää siitä ollenkaan. Haluaa selvitä puolella vuodella. En siis pääse RUK-tanssiaisiin!
Poikaystävä aloitti palveluksen tammikuun alussa. Eikä tykkää olla siellä ollenkaan. On sanonut sen olevan "ihan paskaa" ja haluaisi ehdottomasti selvitä puolen vuoden palveluksella, eikä joutua vuoden palvelukseen. Mutta silloinhan poikaystävä ei siis mene RUK:hon, enkä mä pääse RUK-tanssiaisiin.
Voisinko mitenkään kannustaa poikaystävää, että yrittäisi palvella vuoden ja päästä jopa sinne RUK:hon asti? Oon kuullut RUK-tanssiaisten kuitenkin olevan niin upea kokemus, että haluaisin sinne päästä.
Kommentit (29)
Voithan sa päästä RUK tanssiaisiin kun menet armeijaan itse.
Mitkä tanssiaiset??
Mun poikaystävä kävi intin 1995, silloin se oli pakollinen 9 kk kaikille, puolesta vuodesta eikä tanssiaisistakaan senkään vertaa oltu kuultu.
Voithan sinä itse mennä inttiin ja hakea RUKkiin, niin pääset varmasti tanssimaan.
Tasa-arvoa!
Jätä se raakki. Valitse poikaystäväksesi upseeri ja herrasmies.
Millaiselle ihmiselle rukin tanssiaiset ovat tärkeät? Olen itse ollut siellä, ihan tylsää.
Toisille on tärkeämpää oma status kuin toisen ihmisen hyvinvointi. Kannattaa nyt neiti tarkkaan harkita, että onko tämä nuori mies sinulle lainkaan sopiva, kun ajattelet ensisijaisesti kuitenkin vain itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tanssiaiset??
Mun poikaystävä kävi intin 1995, silloin se oli pakollinen 9 kk kaikille, puolesta vuodesta eikä tanssiaisistakaan senkään vertaa oltu kuultu.
Niinpä niin
Joko jamal on käynyt inttilesken pyypyyssä?
Sen kun menet itse inttiin ja RUKkiin. Pääset tanssiaisiin. Mutta voi olla että kun peruskoulutus paskaa olet kärsinyt muuraman viikon, niin into alkaa hiipumaan
Tämä provo on täällä joka puoles vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tanssiaiset??
Oli silloinkin RUK:ssa tanssiaiset.
Kannattaa ajoissa vaihtaa luuseri sellaiseen joka pääsee RUKiin. Rukin tanssiaisiin toki pääsee myös itse hakeutumalla armeijaan ja upseerikoulutukseen. Vinkvink.
Vierailija kirjoitti:
Tai myöhemmin jonkun toisen miehen kanssa. Jotkut naiset on käyneet useissa RUK:n tanssiaisissa. Sinne voi mennä myös esimerkiksi serkun daamiksi, jos serkulla ei ole tyttöystävää.
Vierailija kirjoitti:
Sen kun menet itse inttiin ja RUKkiin. Pääset tanssiaisiin. Mutta voi olla että kun peruskoulutus paskaa olet kärsinyt muuraman viikon, niin into alkaa hiipumaan
Naiset yleensä ovat motivoituneempia armeijaoalvelukseen kuin munattomat luuserit.
Armeijan kesto selviää jo ennen kuin sinne on mennyt. Poikani oli sen vajaan vuoden muttei RUK: ia käynyt, kuljetuksessa oli.
AUK=aina ukko kusessa
RUK=raukka uudelleen kusessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai myöhemmin jonkun toisen miehen kanssa. Jotkut naiset on käyneet useissa RUK:n tanssiaisissa. Sinne voi mennä myös esimerkiksi serkun daamiksi, jos serkulla ei ole tyttöystävää.
Kuka tuollaisia tanssi serkkunsa kanssa? Pohjois-Pohjanmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuollaisia tanssi serkkunsa kanssa? Pohjois-Pohjanmaa?
RUK-tanssiaisiin upseerioppilaat yrittävät yleensä saada avecin vähän keinolla millä hyvänsä, koska avecittomat upseerioppilaat joutuvat niissä tanssiaisissa mm. tyhjentämään roskiksia, siivoamaan vessoja ja huolehtimaan tarjoilusta. Eli jos upseerioppilaalla ei ole tyttöystävää (tai poikaystävää) tai sellainen ei sinne tanssiaisiin pääse, niin monikin koittaa silloin saada avecikseen kaverin, serkun jne. Olen tosin kuullut sellaistakin juttua, että joka vuosi noihin tanssiaisiin jopa tarvitaan jonkin verran avecittomia upseerioppilaita, jotta jotkut ovat tekemässä noita ylläpitohommia, eikä kaikille sen vuoksi edes avecia sallittaisi.
Olitko poikaystävän kanssa silloin kun poika tanssi nk vanhaintanssit???