Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä on ruokana tänään?

Vierailija
21.01.2023 |

Mulla päivällä pastaa ja illalla kirjolohikeittoa.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronin keitinvettä pakasteesta kiehautettuna ja paahdettuja leipäkuutioita, oliiviöljylorauksella. Bellissimo!

Vierailija
22/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ruokien kyselyä päivästä toiseen,eikö voisi etsiä ne edelliset aloitukset vinkkejä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaronin keitinvettä pakasteesta kiehautettuna ja paahdettuja leipäkuutioita, oliiviöljylorauksella. Bellissimo!

Ääliö.

Vierailija
24/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kn :n kananuggetit, perunat ,K:n poro sulatejuusto ,appellsiini lisäkkeenä ,jälkiruoka:kahvi/kinuskileivokset.(ehkä vielä hyvä portviini)

Vierailija
25/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistia ja riisiä. Tosin olen saksassa jossa suomalainen kurkku maksaa 59 snt kg ja muutenkin 50% halvempaa. Katsokaa hinnat netistä. Ai niin kiitos teille kun jaksatte maksaa maataloustukia maailman eniten ja vielä vientitukea eli ilmaista kurkkua syödää. Hälmöjäkö. Ei toki ainakaan täällä saksassa asuville heh heh

Vierailija
26/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ruokien kyselyä päivästä toiseen,eikö voisi etsiä ne edelliset aloitukset vinkkejä varten.

Yritäpä löytää täältä jotain, jos et muista otsikkoa.

Vierailija
27/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on moneen ruokaan ainekset olemassa. Olen ostanut valmiiksi tarjouksista kaikkea mistä saa kasattua aterioita. Tänään aprikoin kalakeiton (pakastekalaa) ja tonnikalapastan välillä. Rakastan tonnikalapastaa, joten saatan kallistua sen suuntaan. Olen syönyt viime sunnuntaista eiliseen asti lihakaalilaatikkoa, jota myös rakastan.

Vierailija
28/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman Rainbow savukalaa kun oli 16,90 kg tarjouksessa. 

Abban tonnikala purkkikin maksaa 23-34 euroa/ kg

Vierailija
29/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitsi. 

Vierailija
30/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihavartaita, tomaattipasta, raejuustoa. Suklaanougatjäätelöä jälkiruokana, uunissa struudeleita, oli hyvä tarjous Prismassa.

Vierailija
31/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitsi. 

Italiassa käydessä sain ravintolassa vastaavan annoksen, ei sitä voinut syödä edes. Ruokalista oli vain ita liaksi, tuli yllätysannos. Jonkinlaista pahan makuista lientä.

Vierailija
32/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen: maissilastuja eli muroja maidolla.

Lounas: kirjolohikiusausta

Vierailija
33/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi porkkanakeittoa ja avocadoleipiä, illalla lehtikaalipastaa.

Vierailija
34/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa minusta hyvä vain kun tulee tällaisia ketjuja aina silloin tällöin. Eihän sinun tarvitse avata ketjua, jos sinua noin häiritsee. 

Vierailija
35/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla maitoa ja muroja (corn flakes eli maissilastuja).

Päivällä voisulaa ja maissintähkiä .

Illalla popcornia (paukkumaissia).

Vierailija
36/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja poika ostivat tuoretiskiltä possun leivitettyjä leikkeitä+valkosipulikermaperunoita ja täytettyjä oliiveja, minä kana-ja pinaatti+feta-täytteisen räiskäleen.

Vierailija
37/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spagettia, lihapulla-tomaattikastikkeessa. Eilen tein niin tänään pääsee helpolla. Ei tarvitse kuin lämmittää.

Vierailija
38/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ja poika ostivat tuoretiskiltä possun leivitettyjä leikkeitä+valkosipulikermaperunoita ja täytettyjä oliiveja, minä kana-ja pinaatti+feta-täytteisen räiskäleen.

Eikö kukaan perheestänne syö kasvisruokaa? Kannattaa miettiä tarkemmin.

Vierailija
39/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi pala loimulohta ja raastesalaattia. Illan suussa bataatti-linssipaistosta, kutsuttu myös paimenen piiraaksi.

Vierailija
40/72 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin 80-luvun jälkeen ainakin kerran vuodessa herkuttelen rasvaisella tonnikalalla ja ananaksella ja on ihan purkkiruokaa!