Mitä teillä on ruokana tänään?
Mulla päivällä pastaa ja illalla kirjolohikeittoa.
Kommentit (72)
Samaa ruokien kyselyä päivästä toiseen,eikö voisi etsiä ne edelliset aloitukset vinkkejä varten.
Vierailija kirjoitti:
Makaronin keitinvettä pakasteesta kiehautettuna ja paahdettuja leipäkuutioita, oliiviöljylorauksella. Bellissimo!
Ääliö.
Kn :n kananuggetit, perunat ,K:n poro sulatejuusto ,appellsiini lisäkkeenä ,jälkiruoka:kahvi/kinuskileivokset.(ehkä vielä hyvä portviini)
Paistia ja riisiä. Tosin olen saksassa jossa suomalainen kurkku maksaa 59 snt kg ja muutenkin 50% halvempaa. Katsokaa hinnat netistä. Ai niin kiitos teille kun jaksatte maksaa maataloustukia maailman eniten ja vielä vientitukea eli ilmaista kurkkua syödää. Hälmöjäkö. Ei toki ainakaan täällä saksassa asuville heh heh
Vierailija kirjoitti:
Samaa ruokien kyselyä päivästä toiseen,eikö voisi etsiä ne edelliset aloitukset vinkkejä varten.
Yritäpä löytää täältä jotain, jos et muista otsikkoa.
Mulla on moneen ruokaan ainekset olemassa. Olen ostanut valmiiksi tarjouksista kaikkea mistä saa kasattua aterioita. Tänään aprikoin kalakeiton (pakastekalaa) ja tonnikalapastan välillä. Rakastan tonnikalapastaa, joten saatan kallistua sen suuntaan. Olen syönyt viime sunnuntaista eiliseen asti lihakaalilaatikkoa, jota myös rakastan.
Prisman Rainbow savukalaa kun oli 16,90 kg tarjouksessa.
Abban tonnikala purkkikin maksaa 23-34 euroa/ kg
Vierailija kirjoitti:
Makaronin keitinvettä pakasteesta kiehautettuna ja paahdettuja leipäkuutioita, oliiviöljylorauksella. Bellissimo!
Mikä vitsi.
Jauhelihavartaita, tomaattipasta, raejuustoa. Suklaanougatjäätelöä jälkiruokana, uunissa struudeleita, oli hyvä tarjous Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vitsi.
Italiassa käydessä sain ravintolassa vastaavan annoksen, ei sitä voinut syödä edes. Ruokalista oli vain ita liaksi, tuli yllätysannos. Jonkinlaista pahan makuista lientä.
Aamiainen: maissilastuja eli muroja maidolla.
Lounas: kirjolohikiusausta
Lounaaksi porkkanakeittoa ja avocadoleipiä, illalla lehtikaalipastaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa minusta hyvä vain kun tulee tällaisia ketjuja aina silloin tällöin. Eihän sinun tarvitse avata ketjua, jos sinua noin häiritsee.
Aamulla maitoa ja muroja (corn flakes eli maissilastuja).
Päivällä voisulaa ja maissintähkiä .
Illalla popcornia (paukkumaissia).
Mies ja poika ostivat tuoretiskiltä possun leivitettyjä leikkeitä+valkosipulikermaperunoita ja täytettyjä oliiveja, minä kana-ja pinaatti+feta-täytteisen räiskäleen.
Spagettia, lihapulla-tomaattikastikkeessa. Eilen tein niin tänään pääsee helpolla. Ei tarvitse kuin lämmittää.
Vierailija kirjoitti:
Mies ja poika ostivat tuoretiskiltä possun leivitettyjä leikkeitä+valkosipulikermaperunoita ja täytettyjä oliiveja, minä kana-ja pinaatti+feta-täytteisen räiskäleen.
Eikö kukaan perheestänne syö kasvisruokaa? Kannattaa miettiä tarkemmin.
Lounaaksi pala loimulohta ja raastesalaattia. Illan suussa bataatti-linssipaistosta, kutsuttu myös paimenen piiraaksi.
Vieläkin 80-luvun jälkeen ainakin kerran vuodessa herkuttelen rasvaisella tonnikalalla ja ananaksella ja on ihan purkkiruokaa!