Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka tekevät silmiinsä ns. Kissarajaukset

Vierailija
21.01.2023 |

Tavoittelevatko he tällä efektiä aasialaisista piirteistä? Vinot silmät?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat olla seksikkäitä, kissarajaus ei sovi päivämeikkiin, iltaan kyllä. Huonosti tehtynä näyttää suttuiselta. Minulla oli ystävä jolla oli aina nämä kissarajaukset, yritti miehiä metsästää koko ajan elämäänsä maksamaan. Ei ole vieläkään onnistunut.

Vierailija
2/7 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo mihinkään aasialaisiin silmiin liity? Minulla on luonnostaan kulmaluiden alla sellaiset varjot, että menee kissarajausmaisesti varsinkin tietyssä valaistuksessa. Eivät ole mitenkään aasialaisen näköiset, ainakaan kun tietää mitä tällä palstalla tarkoitetaan "aasialaisella".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät he välttämättä tavoittele mitään, luultavasti pitävät siitä miltä se näyttää?

Vierailija
4/7 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavat olla seksikkäitä, kissarajaus ei sovi päivämeikkiin, iltaan kyllä. Huonosti tehtynä näyttää suttuiselta. Minulla oli ystävä jolla oli aina nämä kissarajaukset, yritti miehiä metsästää koko ajan elämäänsä maksamaan. Ei ole vieläkään onnistunut.

Nyt on 2023, ihmiset voi meikata just niin kuin tykkää. Ei siitä kaikkien tarvitse pitää.

Vierailija
5/7 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät he välttämättä tavoittele mitään, luultavasti pitävät siitä miltä se näyttää?

Joku hölmö voi väittää, että joidenkin silmän muotoon sopii pieni siipi, mutta palstalta olen oppinut että kaikki naisten tekemiset ja ulkonäkövalinnat liittyvät aina miehiin ja seksiin.

Vierailija
6/7 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ystäväsi Porvoosta?

Vierailija
7/7 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku hölmö voi väittää, että joidenkin silmän muotoon sopii pieni siipi, mutta palstalta olen oppinut että kaikki naisten tekemiset ja ulkonäkövalinnat liittyvät aina miehiin ja seksiin.

Mitäs jos ei tykkää miehistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi