Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksin aikana anuksen hyväily sormin

Vierailija
21.01.2023 |

Pidätkö suuseksiä saadessasi, että anustasi hyväillään sormin samalla. Jos pidät, kuinka hyväily tuntuu parhaalta. Niin juu ja kerro nyt samalla oletko nainen vai mies.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä en koskaan saa, mutta peppureiän hyväilystä tykkään kyllä niin esileikeissä kuin orgasmin tullessakin, käsihoidon tai yhdynnän lopuksi. Lähinnä päältä päin hierontaa saan, mutta kyllä minun puolestani sormi saisi syvemmälläkin käydä.

Vaimo ei sitä koskaan varmaan tunnusta, mutta hänen saadessaan suuseksiä ja minun pikkusormeni vaellellessa vähän alempana, hän kummasti levittää jalkojaan hieman lisää ja liikehtii niin, että osumaa tulee myös pyllylle. Tulkitsen että toimii hänellekin.

Vierailija
2/16 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu oikein hyvälle. Exä survaisi sormen kuivana sisään, teki kipeää mutta oli sen arvoista. Ja välillä dildon ja liukkarin kanssa. Nuoli myös reikää, mutta sitä en ehkä enää halua.

Nyxä sivelee ja painelee, ei työnnä sisään. Koskettelee myös yhdynnän aikana.

Hänelle suuseksiä antaessani välillä hieron anusta. Viimeeksi sormi meni ensimmäistä niveltä myöten sisään kuin itsestään hänen kiemurrellessa. Ei vastustele vaikka muuten ei pyydä kosketusta sinne, eikä suostu anaaliyhdyntään.

M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pidä. En ole homo.

Vierailija
4/16 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä tulee kakkaa 💩💩

Vierailija
5/16 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan pidä. En ole homo.

Homot suutelevat.

Jos suutelet, olet siis homo.

Vierailija
6/16 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän enemmän kielellä hyväilystä ja saankin sitä usein. Sisälle ei tarvitse työntää mitään.

N38

Vierailija
7/16 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän myös nuolemisesta todella paljon. Minulle saa/ on suotavaa laittaa kieltäkin sisään.

Vierailija
8/16 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin anuksennuolennan aikana suun hyväily sormella.

Vierailija
9/16 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Teen tuon miehelleni samalla kun annan suuseksiä. Ensin hyväillen pepun ympäriltä ja välilihan kohdilta. Kun painan sormen sisään tai pienen sauvan niin mies laukeaa samantien. Itse pidän myös peppu seksistä ja laukean myös nopeasti ( 30 sek ) siinä. Sauva pimpsassa ja aitoa peppuun liukkarilla ja kumin kanssa.

Vierailija
10/16 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Vaimo tekee tuota silloin tällöin. Haluan itse säästellä tuota ihanuutta ettei muutu arkipäiväiseksi. Mutta kunnolla vaan liukkaria sormiin ja ensin hierontaa reiän päältä ja sen ympäriltä. Sitten yksi sormi sisään ja hetken paikallaan että tottuu. Edestakaista liikettä hiljalleen ja toinen sormi sisään. Tässä kohtaa yleensä sormia koukistelemalla eturauhaselle hierontaa. Kun tulen pyydän aina työntämään sormet niin syvälle kuin menee ja vetää ulos vasta kun orgasmi on mennyt ohi. Silloinkin tuntuu hyvältä kun sormia ei vain riuhtaista ulos, vaan kun ovat ulkona niin painaa vielä kevyesti reiän päältä ennenkuin siirtää käden pois.

Vierailija
11/16 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Sormet haisee paskalle.

Vierailija
12/16 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei ole saippuaa taloudessa?

Vierailija
13/16 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohuet vinyyliset tai lateksiset kertakäyttökäsineet maksavat noin 0.1 euroa kappale. Ongelma ratkaistu.

Joo, itse rakastan sitä että vaimo tekee tämän minulle suihinoton aikana.

Vierailija
14/16 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu taivaalliselta jos nainen laittaa sormipeppuun ja samalla ottaa suihin , voi saavuttaa ensin eturauhas orgasmin ennen ku mällit lentää M

Vierailija
15/16 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä tulee kakkaa 💩💩

Ja pimpistä vauvoja. Hui, jos just nuollessa tulisikin vauva ulos.

Vierailija
16/16 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naisystäväni vaati saada minun sormeni peräaukkoonsa aina kun harrastimme seksiä. Olipa hän päällä tai alla niin johan vain hän ohjasi käteni pyllynsä lähelle ja mielelläni sormeni hänen sisäänsä liuútin, ihanaa, hän tuli yleensä sitten samantien :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme