Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Help, 10 kk ikäiselle ja 2v6kk ikäisille pojille joululahjat? Mitä?

Vierailija
16.11.2006 |

Kummipojille pitäisi ostaa lahjat ja päässä lyö tyhjää. Ovat joulun aikaan siis tuon ikäisiä.

Itse olen vasta raskaana, joten en ole joutunut ostelemaan hirveästi lahjoja.

Isommalla lapsella on jo kaikkea, siis ihan kaikkea.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kk: Brio-junarataa, kestäviä pikkuautoja tai esim. LegoVillen roska-auto tms (Duplo-sarjaa), kurkistuskirjoja (eli luukkukirjoja), pehmeä pallo

2v6kk: LegoVillen (Duplo)-sarjaa, tai Duplon Puuha Pete-sarjaa, Puuha Pete-DVD, Teletapit-DVD, Brio-junarataa, Scleich-eläimiä, taskulamppu (joku kiva Disney), suurennuslasi, kivat lakanat (Puuha Pete), joku kirja dinosauruksista tai merirosvoista (ehkä liian pelottava vielä), jumppapallo (sellainen iso -- tosin vanhemmat eivät välttämättä tykkää), Muumi-talo" teltta" (sellainen leikkimaja)...hyvät väriliidut ja värityspaperia...

Vierailija
2/8 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. piirustus/maalausvälineitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Titi-nalle (käy molemmille, ainakin meidän perheessä kun lapset on just tuon ikäisiä)

Vierailija
4/8 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Titi-nallen ehdottaja

Itse ostin just huoltikselta ihanan lastenlaululevyn jossa oli perinteisiä lastenlauluja, sellaisia joita itsekin olen 25 vuotta sitten tarhassa laulanut.

Vierailija
5/8 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei ap-

Vierailija
6/8 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

dublot menee molemmille lapsille pitkään. Ainakin meillä olleet hittituote, sekä tytöllä että pojalla.

Vierailija
7/8 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka käy läpi värejä, ruumiin osia, loruttelee ja laulaa laulun pätkiä joka ruumiinosasta tulee eri laulu. Voin sanoa, että oma lapseni rakastaa lelua.

Vierailija
8/8 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joka käy läpi värejä, ruumiin osia, loruttelee ja laulaa laulun pätkiä joka ruumiinosasta tulee eri laulu. Voin sanoa, että oma lapseni rakastaa lelua.