Häiritseekö sinua taitoluistelussa se että miehet luistelevat pitkissä housuissa mutta naiset reidet paljaana?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole paljaana. Niillä on ihon väriset trikoot. Yläosakin on pitkähihainen ja kaulaan asti, vaikka näyttäisi olevan paljastava.
Miksi halutaan luoda illusiota paljaista reisistä, jos ne eivät ole paljaat? Miksi miehet ei tee samoin?
Niinpä. Ka miksi pitää näkyä alushousut kun levittelevät jalkoja, miksi niiden sukkisten päälle sotten pitää laittaa sellaset, ellei juuri seksikkyyden takia. Pervojen on nähtävä kun nuoret naiset levittelee haarojaan pikkupöksyissä, valkoiset on kaikkein kiihottavimmat.
Ei ne ole alushousut.. ne on sen päällimmäisen vaatteen haarakappale (että se vaate siis pysyy päällä siinä liikkuessa kunnolla), sen alla on ne trikoot ja senkin alla vielä ainakin yhdet housut, ehkä jopa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihmrtellyt tätä lapsesta asti. Olen syntynyt 70-luvulla, ja lapsena katsoin usein taitoluistelua ja sitten piirtelin ahkerasti taitoluistelijoita eri asennoissa.
Muistan että olen aina ihmetelly näitä asioita, miksi naisten pitää aina olla ja esiintyä ikäänkuin pikkuhoususillaan, miehet saa aina olla vaatteet päällä. Monessa muussakin asiassa. En oo ikinä ymmärtänyt enkä tule ymmärtämään. Tietysti aikuisena oon tajunnut että maailmaa hallitsee miesten fanyasiat p*lluun tunkeutumisesta, joten on luotu maailma jossa naiset ei saa pitää housuja jalassa.
Ihanaa, että joku muukin herää ajattelemaan näin! Miehet on aina vaatteet päällä mutta kukkasen siinä rinnalla pitää näytellä.yäk! Herätkää jo pliiiis tähän törkyyn!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihmrtellyt tätä lapsesta asti. Olen syntynyt 70-luvulla, ja lapsena katsoin usein taitoluistelua ja sitten piirtelin ahkerasti taitoluistelijoita eri asennoissa.
Muistan että olen aina ihmetelly näitä asioita, miksi naisten pitää aina olla ja esiintyä ikäänkuin pikkuhoususillaan, miehet saa aina olla vaatteet päällä. Monessa muussakin asiassa. En oo ikinä ymmärtänyt enkä tule ymmärtämään. Tietysti aikuisena oon tajunnut että maailmaa hallitsee miesten fanyasiat p*lluun tunkeutumisesta, joten on luotu maailma jossa naiset ei saa pitää housuja jalassa.
Voi olla tottumiskysymyskin, mutta usein naisen vartalo jalkoineen on linjakkaampi, kauniimpi. Liikkeet erottuu ja kestää näyttää. Ei siellä muutenkaan tuollaista rumempaa tyyppiä näy. Koko lajissa on miehiä vähemmän joten ei ole valinnanvaraakaan. Eikä naisen vartalossa ole mitään hävettävää tai salailtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on ollut lähes missä tahansa urheilulajissa, että naiset ovat jostain syystä puolialastomia.
Totta, mutta kun naiset heräävät siihen asiaan, niin loppuu tuo oksetustouhu! Toivottavasti jo seuraava sukupolvi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla tottumiskysymyskin, mutta usein naisen vartalo jalkoineen on linjakkaampi, kauniimpi. Liikkeet erottuu ja kestää näyttää. Ei siellä muutenkaan tuollaista rumempaa tyyppiä näy. Koko lajissa on miehiä vähemmän joten ei ole valinnanvaraakaan. Eikä naisen
Eikä julkista näytettävää ääliöille!
No tytöt kasvaa naiseksi pojat mieheksi. Tytöillä on tyttöjen vaatteet pojilla on poikien. Paritanssissa yleensä mies on se joka nostaa hypyissä ja muutenkin hyppää korkealle. Naisella on lyhyemmät jalat. Niin naisilla on esiintymis asu erikseen mikä on tietysti erilainen kuin treeneissä on. Ohjelma numero näyttelee usein jonkun tarinan. Riippuu musiikista. Tekninen osaaminen on urheilussa tärkeintä mitä tuomarit tutkii. Pitää suorittaa tietty kuvio ja tekninen osuus. Naisilla on näytöksissä esiintymis asut kuin yleensä muissakin ammateissa missä esiinnytään. Arjessa on sitten verkkahousut. Naisten asuissa on se voimistelu puku ja sen alla on toki housut sekä ne sukkahousut vielä. Myös kaula aukko on usein sitä sukkahousutrikoota vaikka näyttää muka paljaalta. Monissa juhlapuvuissa on samoin myös hääpuvussa. Ihonvärinen trikoo saattaa hämätä. Treenisukkatrikoot on paksut. Vaikka ne on ihonväristä. Mies balettitanssijat käyttää sukkahousu trikoota. Painijoilla on trikoot. Aloittajan lause reidet paljaana kertoo tosi hyvin tyhmyydestä koska reidet ei ole paljaana.
Urheilua on tämäkin . YouTube The River Dance.
Minua häiritsee vain YLE:n selostajat, joille kaikki luistelijat tuntuvat olevan Taiteilijoita ja luistelu Taidetta.
Ei. Luistelu ei ole taidetta. Se on taitoluistelua, ei taideluistelua. Lakatkaa stana omimasta taidetta ihan joka paikkaan. Juuri kun tokenimme järkytyksestä, kun Anna Abreu kutsui itseään ja Antti Tuiskua taitelijoiksi. Huh.
Tyyppiesimerkki Jason Brown - heppu on tasoltaan lievästi sanottuna rajallinen, mitään vähänkään vaativaa hän ei osaa, eikä edes yritä. Häntä kehutaan: tee hyvin se mitä osaat, ei niin että yritetään väkertää jotain vaikeaa, eikä sitten osatakaan sitä tehdä. Hiano Taiteilija! Ja jätkä porskuttaa amerikkalaisella tekohymyllä, tekopirteydellä. Ei ei ei. Taitoluistelu on urheilua ja urheilussa yritetään aina, AINA korkeammalle, nopeammin, voimakkaammin. Ei niin että tyydytään olemaan vain omalla mukavuusalueella, kato kun mä oon siinä niin hyvä. Rohkeudesta, vaikeamman yrittämisestä pitäisi palkita, ei laskelmoidusta rajoittuneisuudesta.