Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amandalla tuhansia tinder-tykkäyksiä

Vierailija
20.01.2023 |

https://yle.fi/a/74-20013496

Voin kyllä sanoa, etten urheilevana miehenä olisi kiinnostunut. Hauskinta on, ettei hän koskaan edes matchaisi minua koska hänellä olisi satoja komeampia miehiä tarjolla.

Kysyntä ja tarjota ei kohtaa tinderissä ollenkaan.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on mätchaisikö hän sinut, jos et ole kerran kiinnostunut?

Sinua en ainakaan matchsisi koska et ole penaalin terävin kynä.

Voi jo! Vaikka olisin urheileva nainen! :o

Koska olet siitä huolimatta lihava. Lihavat voi olla leppoisia kavereita mutta tyttöystävältä vaadin enemmän.

Tiedätkö mitä, minä olen nuori, kaunis ja timmi nainen, ja en huolisi sinua, koska vaadin poikaystävältä paljon enemmän, kuin mitä sinä olet.

Vierailija
22/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP itkee, koska pitää itseään tasokkaana miehenä, ja luulee saavansa ison lauman megabeibejä Tonderissä, josta voi valita barbinuken itselleen hyötykäyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jankutat tätä suhdetta täällä päivästä toiseen, aamusta iltaan, ap?

Vierailija
24/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monelle niistä tuhansista Amanda on laittanut viestiä, kun valittelee että keskustelua ei synny? Oma arvaukseni on nolla.

Vierailija
25/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun ongelma on, ap?

En ole AP mutta onhan se nyt aivan selvää, että (valkoiset) naiset pelaavat tätä elämää easy modella samaan aikaan kun miehet raatavat, panostavat ja tsemppaavat jatkuvasti 110%. Valkoiset naiset ovat niin täynnä itseään ettei pahempaa ryhmää olekaan. Kaiken ovat saaneet, mitään ei ole koskaan tarvinnut antaa. Tuo Amanda on loistava esimerkki siitä miten kroppa liikkuu sohvan ja telkkarin välissä, panostus mihinkään on nolla ja silti hänellä on 1000 potenttiaalista kumppaniehdokasta puhelimen päässä. Tähän samaan pystyy 85% naisista, mutta vain 1% miehistä. 

Mieti siitä tasa-arvoa. 

En ymmärrä logiikkaa. Tuon Amandan ongelma on juuri siinä, ettei hän saa kunnolista parisuhdettä. Ei hän tee niillä mätseillä mitään, jos kukaan ei puhu tai lähde edes treffeille, ja suurin osa on pi'lun perässä.

Voi miettiä kenessä ongelma on

Jos Amanda olisi mies, niin ongelma olisi miehessä. Kun Amanda on nainen, niin ongelma on miehissä.

Vierailija
26/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP itkee, koska pitää itseään tasokkaana miehenä, ja luulee saavansa ison lauman megabeibejä Tonderissä, josta voi valita barbinuken itselleen hyötykäyttöön.

Kauniit naiset ovat yleensä hyötykäyttöön tarkoitettuja barbeja. Kuka mies muuten haluaisi kauniin naisen kanssa parisuhteeseen? Pettämis- ja jättämisriski on hirveä.

Vierailija
27/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun ongelma on, ap?

En ole AP mutta onhan se nyt aivan selvää, että (valkoiset) naiset pelaavat tätä elämää easy modella samaan aikaan kun miehet raatavat, panostavat ja tsemppaavat jatkuvasti 110%. Valkoiset naiset ovat niin täynnä itseään ettei pahempaa ryhmää olekaan. Kaiken ovat saaneet, mitään ei ole koskaan tarvinnut antaa. Tuo Amanda on loistava esimerkki siitä miten kroppa liikkuu sohvan ja telkkarin välissä, panostus mihinkään on nolla ja silti hänellä on 1000 potenttiaalista kumppaniehdokasta puhelimen päässä. Tähän samaan pystyy 85% naisista, mutta vain 1% miehistä. 

Mieti siitä tasa-arvoa. 

En ymmärrä logiikkaa. Tuon Amandan ongelma on juuri siinä, ettei hän saa kunnolista parisuhdettä. Ei hän tee niillä mätseillä mitään, jos kukaan ei puhu tai lähde edes treffeille, ja suurin osa on pi'lun perässä.

Voi miettiä kenessä ongelma on

Mutta kuinka monelle hän on sitten yrittänyt puhua tai pyytänyt treffeille? Vai odottaako vaan passiivisena, että mies heittää täydellisen keskustelunaloituksen? Mehän kaikki tiedämme, että mikä tahansa aloitus on joko tyhmä, nolo, tökerä, ällöttävä tai epätoivoinen.

Vierailija
28/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet siitä huolimatta lihava. Lihavat voi olla leppoisia kavereita mutta tyttöystävältä vaadin enemmän.

Tiedätkö mitä, minä olen nuori, kaunis ja timmi nainen, ja en huolisi sinua, koska vaadin poikaystävältä paljon enemmän, kuin mitä sinä olet.

Täällä palstalla kaikki naiset ovat nuoria, kauniita ja timmejä.

Vierailija
29/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se haittaa, koska et ole vaimomatskua etkä siis kiinnosta minua.

Vierailija
30/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit naiset ovat yleensä hyötykäyttöön tarkoitettuja barbeja. Kuka mies muuten haluaisi kauniin naisen kanssa parisuhteeseen? Pettämis- ja jättämisriski on hirveä.

Siinä on vaihtoehdot vähissä, jos kauniit tai rumat ei kelpaa eikä taviksetkaan oikeun hotsita.

Vierailija
31/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vaihtoehdot vähissä, jos kauniit tai rumat ei kelpaa eikä taviksetkaan oikeun hotsita.

Rumat ja tavalliset kelpaa ainakin minulle oikein hyvin. En ole itsekään kovin kaunis, niin minulla ei juuri ole asiaa edes kaupan kassalla kauniille naisille.

Vierailija
32/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten voisikaan matchata, jos et laita hänelle tykkäystä? Matchin syntyminen vaatii sen, että kumpikin tykkää toinen toisistaan. Et ole missään Tinderissä ollutkaan?

Vierailija
33/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten voisikaan matchata, jos et laita hänelle tykkäystä? Matchin syntyminen vaatii sen, että kumpikin tykkää toinen toisistaan. Et ole missään Tinderissä ollutkaan?

Tinderissä näkee naisen kuvan perusteella, kuka saattaa tykätä takaisin. Muuten siellä ei tarvitse juuri mahdollisuuksia laskeskella. 

Vierailija
34/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monelle niistä tuhansista Amanda on laittanut viestiä, kun valittelee että keskustelua ei synny? Oma arvaukseni on nolla.

Jos nainen tekee aloituksen, niin siitä ei ole mitään hyötyä. Mies ei joko vastaa, vastaa yhdellä sanalla tai kauhuissaan poistaa koko matchin. Minä olen aloittanut paljon keskusteluja ja lopputulos on AINA se, että mies ei ole tippaakaan kiinnostunut vaikka ensireaktio onkin joskus "kiva, että joku nainenkin välillä aloittaa keskustelun". Nämäkin jutut päättyvät miehen haihtumiseen.

Vierailija
35/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tekee aloituksen, niin siitä ei ole mitään hyötyä. Mies ei joko vastaa, vastaa yhdellä sanalla tai kauhuissaan poistaa koko matchin. Minä olen aloittanut paljon keskusteluja ja lopputulos on AINA se, että mies ei ole tippaakaan kiinnostunut vaikka ensireaktio onkin joskus "kiva, että joku nainenkin välillä aloittaa keskustelun". Nämäkin jutut päättyvät miehen haihtumiseen.

Ok. Pointsit sinulle yrityksestä. Oletko lähestynyt vain alfamiehiä vai myös taviksia? Alfamiehillä varmasti pitää kiirettä kaikkien matchien pyörittämisessä niin että ei kaikille ehdi vastailla.

Vierailija
36/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Pointsit sinulle yrityksestä. Oletko lähestynyt vain alfamiehiä vai myös taviksia? Alfamiehillä varmasti pitää kiirettä kaikkien matchien pyörittämisessä niin että ei kaikille ehdi vastailla.

Ihan tavallisia. Perheenisiä, työttömiä, kaljuja, lyhyitä, duunareita. Liian komeat ja omaisuudella tai uralla leveilevät menevät suoraan vasemmalle.

Vierailija
37/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisia. Perheenisiä, työttömiä, kaljuja, lyhyitä, duunareita. Liian komeat ja omaisuudella tai uralla leveilevät menevät suoraan vasemmalle.

Onko liian komea jotakin tällaista:

1) Tumma, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

?

Vierailija
38/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites olisi live-elämä, jos ei keskustelu jatku Tinderissä? Ja älä selitä, ettet "tykkää käydä baareissa", vaan voit naisena lähestyä miehiä missä tahansa.

Vierailija
39/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monelta Amanda on saanut maidit sisään?

Vierailija
40/49 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Amanda!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi