Runebergintortut yli 6€/2kpl
Kyllä nyt ylitti kipurajan reippaasti. Kyse siis Fazerin tortuista ja paketissa 2 torttua, Citymarketissa. Täytyykö itse opetella leipomaan, onko vaikeaa?
Kommentit (77)
prismassa kaks pienikokoista alle 4euroa, oli ok
Täydellinen kausituote. Nyhdetään sen mukaisesti rahat pois. Löytyy halvempiakin kuin Fazerin, ehkä parempiakin.
Miksi et leivo itse`? Helppoa ja edullista.
Lidlissä 2kpl taisi olla 3,29e. Ja on hyviä 🙃
Ei ole vaikeaa leipoa itse. Käytännössä vain sekoitetaan ainekset, paistetaan ja ruiskitaan päälle hilloa.
https://www.valio.fi/reseptit/runebergin-torttu-2/
https://www.martat.fi/reseptit/runebergin-tortut/
jnejne niitähän on reseptejä kuin on tekijöitäkin
No jos haluat itse leipoa, niin ainekset tulee maksamaan paljon enemmän kuin tuo 6e (ellei löydy kaapista kaikkea valmiina), mutta yhden tortun hinnaksi tulee tietty vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon tarvitset niitä?
Kyllähän niitä kuluu kun on perhettä ja välillä vieraillekin. Tai siis kuluisi jos saataisiin ostaa.
3€/torttu. Ei paha. Se oli minusta ryöstöhinta, kun K-marketissa Pantteri-pussilla oli hintaa 4,65€.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikeaa leipoa itse. Käytännössä vain sekoitetaan ainekset, paistetaan ja ruiskitaan päälle hilloa.
Itse leivotuista on hyvin vaikea saada läheskään samanlaisia kuin mitä ne kaupan tortut ovat.
Rakenne on itse tehdyssä hyvin erilainen ja hillo leviää ja latistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän niitä kuluu kun on perhettä ja välillä vieraillekin. Tai siis kuluisi jos saataisiin ostaa.
Saataisiin= raatsisin
Ostettiin liiteristä mitä lie torttuja 3,5 €/2 kpl.
Vierailija kirjoitti:
3€/torttu. Ei paha. Se oli minusta ryöstöhinta, kun K-marketissa Pantteri-pussilla oli hintaa 4,65€.
Pantteripussi kestää kauemmin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse leivotuista on hyvin vaikea saada läheskään samanlaisia kuin mitä ne kaupan tortut ovat.
Rakenne on itse tehdyssä hyvin erilainen ja hillo leviää ja latistuu.
Laita joukkoon E-koodeja niin saat samanlaisen koostumuksen kuin kaupan tortuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pantteripussi kestää kauemmin...
Ei välttämättä :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi et leivo itse`? Helppoa ja edullista.
Mistä saa niin korkeita vuokia että näyttävät samalta kuin kaupan tortut?
Kerran vuodessa yksi torttu, niin se on ihan sama.