Mitä kaikkea olet yrittänyt panna?
Tarkoitan, että mihin kaikkeen olet yrittänyt kulliasi työntää. Pois lukien siis ihmiset.
Mikä on toiminut, mikä ei.
Kommentit (8)
Kaiversin pienenä isoon avomaan kurkkuun reijän ja panin kurkkua.
Maalla kun lapsena asuin.
Kaikenlaisia tekovaginoita ja tekopäitä suuaukolla tuli varhaisteininä rakenneltua. Rakennusaineina kumihanskat, pyyhkeet, pahvilieriöt, styroksipäät ja tietysti äidin käsirasva mitä kului paljon. Ajoivat hyvin asian. Tuolloin ei ollut käytännössä mahdollisuutta kokeilla kaupallisesti tehtyjä tekopilluja /-suita, jotka varmasti olisivat olleet parempia. Sittemmin en ole kalua työntänyt kuin ihaniin pilluihin ja halukkaisiin suihin. Vaikka olen hyvin eläinrakas, ja minulla on monia miespuolisia ystäviä, myös homoja, niin silti eläimet ja saman sukupuolen edustajat tuntuvat jotenkin vastenmielisiltä tuossa tarkoituksessa.
Rullalle käärittyihin porsaan kyljyksiin, jotka lämmitin kuuman veden alla. Oli ehkä ruuan haaskausta jättää ne syömättä vaikka niihin oli pumpattu lisäproteiiniakin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia tekovaginoita... ... tietysti äidin käsirasva mitä kului paljon.
Ai kun tulee nuoruus mieleen
Naista yritin kerran panna mutta ei antanut😭
Kaikkea mahdollista kun on oikein panettanut. Paras korvike ollut teräksinen termoskannu, jossa kuminen rengas suuaukossa. Oli juuri sopivan kokoinen reikä. Sisääntyöntyessä ilmaa puristui kannusta ulos joten syntyi alipainesta imu.
Mulla jäi mulkku jumiin termariin! Kyllä pelotti lyödä se lasipullo rikki! Ne Airamin pullot oli vielä kalliita silloin! Onneksi voi ostaa sen pelkän lasin.
Kolmeen eri tekopilluun työntänyt. Ei ne oikein hyviltä tuntuneet. Oikeaa pillua, suuta tai persettähän en ole koskaan saanutkaan.